هنگام خرید تابلو مدرن و تابلو دکوراتیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

آریاک سفر

در زمان خرید تابلو مدرن و دکوراتیو، نکات مختلفی مانند نوع و سبک تابلو، رنگ آن، ابعاد آن، قیمت آن و محل قرار گرفتن آن اهمیت زیادی دارند. خریداران حتما باید توجه داشته باشند که تابلو علاوه بر تاثیری که در زیبایی محیط دارد، در حال و احوال افراد نیز اثر می‌گذارد و در انتخاب آن نباید سرسری عمل کرد.

کاماپرس در این گزارش، مهم‌ترین نکات برای خرید تابلو مدرن و خرید تابلو دکوراتیو را بررسی می‌کند.

مهم‌ترین نکات در زمان خرید تابلو مدرن و دکوراتیو

1. انتخاب نوع تابلو

انتخاب نوع تابلو مناسب با دکوراسیون و سلیقه افراد صورت می‌گیرد. این نکته اهمیت بسیار زیادی در ایجاد حس راحتی محیطی دارد و تنوع بسیار خوبی هم در انواع مختلف آن می‌توان دید. برای مثال خریداران باید انتخاب کنند که سراغ تابلوی نقاشی و دست‌ساز بروند که جذابیت بسیار بیشتری دارد، یا دنبال تابلویی باشند که تصویر آن عکسی حرفه‌ای است. همچنین، امکان استفاده از تابلوی تخت یا سه بعدی با جنس‌های گوناگون وجود دارد.

2. انتخاب سایز تابلو

مسئله دیگری که در خرید تابلو مدرن اهمیت دارد، انتخاب کردن سایز مناسب است. در این مورد ابتدا باید فضا و دیواری که برای تابلو در نظر گرفته شده است را مدنظر داشت و در مرحله دیگر به کاربرد فضا توجه کرد. برای مثال محیط اداری با محیط خانگی متفاوت است و یا حتی در یک خانه، فضای آشپزخانه، راه پله و اتاق‌ها متفاوت هستند. البته به طور کلی تابلوهای بزرگ برای فضاهای بزرگ و تابلوهای کوچک برای فضاهای کوچک کارایی بهتری دارند.

دریان سفر امید

3. انتخاب رنگ و طرح تابلو

یکی از نکات بسیار مهمی که در رنگ و طرح تابلو مدرن باید به آن توجه داشت این است که بهترین ترکیب را با اجزای دیگر خانه بسازد. رنگ و طرح تابلو تاثیر زیادی در ایجاد هارمونی زیبا دارد و نباید آن را سرسری گرفت. اغلب توصیه می‌شود تا از تابلوهایی در طیف رنگی وسایل دیگر خانه استفاده شود، اما به نظر می‌رسد استفاده از رنگی که در دکوراسیون خانه وجود ندارد نیز می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. البته به شرطی که به ذوق نزند و بتواند خود را هماهنگ کند.

طرح تابلو نیز ممکن است کلاسیک، مینیمال، فانتزی، مدرن، هنری یا هر سبک دیگری باشد. این به سلیقه و همچنین به سبک دکوراسیون خانه بستگی دارد.

4. انتخاب موضوع تابلو

یکی دیگر از نکات مهم انتخاب تابلو مدرن توجه به موضوع آن است. اگر بخواهیم تابلوهایی با موضوع آشپزی را در یک استودیو موسیقی استفاده کنیم، فضای مناسبی ایجاد نخواهد کرد. به همین جهت حتما باید به انتخاب بهترین موضوع اهمیت داد. مثلا برای اتاق کودکان بهتر است از تابلوهای فانتزی و کودکانه استفاده شود که رنگ‌های شادی دارند.

5. انتخاب محل قرار گرفتن تابلو

زمان خرید تابلو مدرن و دکوراتیو حتما باید به این توجه داشت که محل استفاده از آن کجاست. معمولا در دکوراسیون منزل، مکان‌هایی مانند بالای کاناپه، بالای تخت، روی شلف، بالای کنسول و… گزینه‌های مناسب‌تری برای نصب تابلو هستند.

6. اهمیت قیمت و کیفیت تابلو

نکته دیگری که در خرید تابلو باید مد نظر داشت، قیمت آن است. تابلوهای بسیار زیادی با قیمت‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسند که کیفیت یکسانی ندارند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در قیمت تابلو اثر دارد، کاغذ و دستگاهی است که با آن عمل چاپ انجام شده است. زیرا ماندگاری یک اثر ارتباط مستقیمی با جنس آن دارد. به طور کلی بهترین کاغذ، کاغذ سیلک است که در لابراتوار عکاسی چاپ می‌شود. تابلوهایی که چاپ نشده‌اند و نقاشی هستند اغلب ماندگاری بهتری دارند.

از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت تابلو باید به ابعاد آن و نوع طراحی و استایل آن اشاره کرد. تابلوهایی که نقاشی شده‌اند، قطعا قیمت بیشتری نسبت به اکثر تابلوهای دیگر دارند.

خرید بهترین تابلو مدرن و دکوراتیو از «کاکتوس آرت»

«کاکتوس آرت» مجموعه‌ای کاربلد و باتجربه است که در زمینه عرضه انواع تابلوهای هنری و نقاشی فعالیت می‌کند. این تیم حرفه‌ای، تنوع بسیار خوبی در طرح و نقش تابلوهای خود دارد و تمام آثار آن دست‌ساز هستند. تابلوهای این مجموعه، هیچ یک به شکل چاپی تهیه نمی‌شوند و از این جهت می‌توان از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد آثار هنری آن مطمئن بود.

برای دیدن زیباترین تابلوهای مدرن و دکوراتیو می‌توانید از سایت «کاکتوس آرت» با آدرسwww.kaktosart.ir  دیدن کنید و یا با شماره تلفن 09305561519 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : کاکتوس آرت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان