دیجی‌کالا و معمای استخدام های متوالی نیروی انبار

دیجی‌کالا بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران در ماه های اخیر تقریبا هر ماه آگهی استخدام نیروی مورد نیاز در انبارهای خود منتشر می کند و در روزهای ابتدایی سال 1400 هم این آگهی را تکرار کرده است.

به گزارش کاماپرس، دیجی‌کالا یکی از غول های کسب وکارهای اینترنتی ایران است و به همین دلیل تحولات و اقدامات این شرکت هم خواه ناخواه زیر ذره بین رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌گیرد.

این فروشگاه اینترنتی موفق و پرطرفدار در ماه های اخیر یک آگهی استخدام را بارها تکرار کرده و این آگهی ، اعلام نیاز به نیروی انبار است. جالب این که مزایایی که دیجی‌کالا در این اشتغالزایی قابل توجه خود حقوق و مزایای نسبتا خوبی را نیز به متقاضیان پیشنهاد می کند.

حقوق و مزایای کار در دیجی کالا

بر اساس آگهی های این مجموعه که در سایت های معتبر منتشر شده است دیجی کالا به متقاضیان کار در انبارهای خود، علاوه بر حقوق و مزایای منطبق با قانون کار که به موقع و بدون تاخیر پرداخت می شود مزایای دیگری نظیر وعده غذایی، سرویس ایاب و ذهاب به منزل، بیمه تامین اجتماعی  و بیمه تکمیلی ، پاداش در مناسبت های مختلف، کمک غیرنقدی در قالب ارزاق به صورت دوره ای را پیشنهاد کرده است.

آریاک سفر

علاوه بر این در آگهی های مذکور، دیجی کالا به متقاضیان شغل در انبارهای این شرکت پرداخت مزایای اضافه کاری را نیز وعده داده و تصریح کرده است که از تعطیلات کاری طبق قانون کار برخوردار خواهند شد.

کار در انبار دیجی کالا سخت است؟

حال سوال اینجاست که چرا دیجی‌کالا این آگهی را در ماه های اخیر چند بار تکرار کرده است؟ تکرار این آگهی حکایت از آن دارد که یا دیجی‌کالا در حال گسترش انبارهای خود است که در این صورت رقبای این شرکت باید در انتظار توسعه فعالیت های این غول کسب وکارهای اینترنتی باشند و یا شرایط کار در انبارهای این شرکت چنان دشوار است که نیروهای جذب شده در این بخش نمی توانند یا تمایل ندارند در این انبارها به صورت نیروی کار پایدار فعالیت کنند.

اخبار و مطالب مرتبط:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “دیجی‌کالا و معمای استخدام های متوالی نیروی انبار

  1. علی گفته:

    مطمئن باشید اگر سخت نباشه رابرا استخدام نداره میگن کلا کاره تعطیل و غیر تعطیل نداره ۱۲ ساعت طرف کارخونه ها کار میکنه ۶ تومن در میاد اینجا کلا ده ساعت طرف سرپاست و دائم در حال راه رفتن حداقل ۵۰۰ متر کلا براش ۴۵۰۰ در میاد حالا خودتون قضاوت کنید درسته در حال توسعست ولی چرا حمالی میکشن که نیروهاش در برن ؟؟؟؟؟

  2. نریمان گفته:

    من چند روز در انبار دیجی کالا کار کردم و واقعا بدترین روزهای عمرم رو گذروندم و معنی بیگاری کشیدن و برده بودن رو فهمیدم و کرامت انسانیم زیر سوال رفت

    • سپهر گفته:

      درود و وقت بخیر
      من میخوام در انبارش استخدام بشم قراره برم طب کار و شهرک دانش برای ادامه روند استخدام
      تنها چیزی ک اذیتم می‌کرد ساعت کاری اضافی و برداشتن یک روز تعطیلی بعد از 4 روز کاری بود ک گفتن در شرایط مختلف اجباریه
      با این توصیفی ک شما کردید بیشتر دو به شک شدم میشه راهنمایی بیشتری کنید.

      • سعید گفته:

        دوست خوبم اون کلیپ ویدئویی که واسه مصاحبه پخش کردن با دقت دیدی؟؟
        توی اون کلیپ هم کاملا مشخص بود که به قول سپهر کرامت انسانی افراد ذره ای واسه شون مهم نیست و به یه حمال بی قید و شرط نیاز دارن که با حقوق ناچیز روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت واسه شون کار کنه، کدوم کارگر رو دیدی که حتی اجازهء بستن کمربند نداشته باشه؟؟؟ حالا موبایل یا وسایل شخصی دیگه هیچ!!!! اینا کار ۴ شیفت رو میخان با ۲ شیفت انجام بدن و توجیه شونم اینه که اضافه کاری میدیم، قانون کار به کارفرما حق داده ۴۴ساعت هفتگی و تا ۱۲۰ ساعت ماهانه اضافه کاری قبول کنه و باقیش رو خط بزنه و نده ولی اینا بدون تعطیل کاری هفته ای بالای ۸۰ ساعت کار میخان،در هر صورت خود دانی

        • ناشناس گفته:

          درود.
          واقعاً حرف حق رو گفتی.
          اصولا کار توی انبار به خودی خود سخته و اینا هم برده میخوان که سخت کار کنه و حقوق کم بگیره.
          من که می خواستم برم و نظراتو خوندم پشیمون شدم.

  3. آریا گفته:

    دوستان تمام گفتنی ها رو گفتن من تجربه کار کردم تو دیجی کالا رو داشتم بیگاری کشیدن به معنای واقعی هست نهایت ۳ ماه بتونی دوم بیاری بعدش باید تمام حقوق را خرج دکتر و… بکنی برای رفتن به دستشویی ساده باید از حراست اجازه بگیری و تفتیشت کنن کالا از سربازی سخت تره

  4. حامد گفته:

    من طب کار رفتم و حتی مدارکم و سفته ۳۰ میلیونی تحویل منابع انسانی دادم و رفتم از نزدیک دیدم محل کار رو و الان پشیمونم و حتی یه روز هم نرفتم کار ! سفته هامو تحویل خواهند داد بدون کسری؟؟

  5. احسان رفیعی گفته:

    من هم اسنپ مارکت کار میکنم و شرایط مشابهه،روزی ۹ ساعت کار و یک روز در هفته آف،همه ی جمعه ها و روزهای تعطیل سرکاریم،تخلیه بار سنگین،جابجایی و چیدمان،جمع اوری سفارش و کارهای سیستمی بر عهدمونه و همیشه جنگ اعصاب داریم با مدیرای رده بالاتر و هزارتا مشکل دیگه بخاطر حقوق قانون کار 8 تومنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز