با دریافت ویزای کنیا ، به قلب حیات وحش سفر کنید

ویزای کنیا_کاماپرس
آریاک سفر

اگر شما هم اهل طبیعت‌گردی باشید، قطعاً سفر به کنیا را فراموش نمی‌کنید. قاره آفریقا به‌خصوص کنیا دارای حیات‌وحشی بی‌نظیر و باب توجه هر طبیعت‌گردی است.

به گزارش کاماپرس این روزها بازار تور کنیا به دلیل شروع فصل پاییز و زمستان داغ شده است.

کنیا کجاست

در کنیا شما به دل طبیعت سفر می‌کنید و به سرزمینی می‌روید که انسان‌های نخستین از میلیون‌ها سال‌ پیش در آن زندگی ‌می‌کردند. پایتخت این کشور نایروبی است که به شهر سبز زیر خورشید معروف است. کنیا آب‌وهوای متنوعی دارد. پارک‌های ملی و گونه‌های نایاب جانوری و آشنایی با فرهنگ خاص بومیان منطقه از جاذبه‌هایی است که افراد را به دیدن این شهر ترغیب می‌کند. پارک ملی کنیا در 7 کیلومتری نایروبی قرار دارد و از مهم‌ترین پارک‌های حیات‌وحش در آفریقاست چرا که بیش از 50 گونه خاص از حیوانات در آن نگهداری می‌شوند.

بیشتربخوانید

مرکز تیمار فیل‌های آسیب‌دیده (David Sheldrick Wildlife Trust)

از جاذبه‌های سفر به کنیا دیدن فیل‌های عظیم‌الجثه هستند که در نایروبی مرکزی وجود دارند. این مرکز وظیفه نگهداری از فیل‌های آسیب‌دیده را به عهده دارد و به تیمار و مراقبت از آن‌ها مشغول است تا زمانی که سلامت خود را بازیابند و دوباره به طبیعت و حیات‌وحش برگردانده شوند.

دریان سفر امید

مرکز نگهداری از زرافه‌های آسیب‌دیده (Giraffe Centre)

یکی دیگر از مناطق بسیار جذاب مرکز نگهداری زرافه‌هاست. در این مجموعه اول محافظت ازاین‌گونه در حال انقراض مهم است و بعد آشنایی بیشتر کودکان با این حیوان‌دوست داشتنی موردتوجه قرار می‌گیرد.

ویزای کنیا_کاماپرس

موزه ملی نایروبی (Nairobi National Museum)

در این موزه انواع فسیل‌ها و اشیا باقی‌مانده از روزهای ابتدای پیدایش تاریخ جمع‌آوری‌شده است.

موزه قطار (Railway Museum)

افتتاح خطوط راه‌آهن یک اتفاق بزرگ در قاره افریقا بوده است و باعث شده که کشورهای مختلف این قاره به یکدیگر مرتبط شوند و دروازه ورود به تمدن و مدرنیته شدن کشورهای این ناحیه بوده است. در این موزه می‌توانید قطارهای اولیه تا امروزی را مشاهده کنید.

موزه (Bomas of Kenya)

موزه بومباس کنیا با رقص، موزیک و نمایش‌های متنوع، یکی از مقاصد جذاب در تور کنیاست که بازدید از آن شما را با فرهنگ بومیانی که سالیان سال در این کشور زندگی می‌کردند، آشنا می‌کند.

بازار ماسای (Masai Market)

برای آشنایی با بازارهای آفریقایی به معنای واقعی بازار ماسای یکی از بهترین آن‌هاست. اگر قصد خرید سوغاتی دارید در بازار ماسای می‌توانید سوغاتی‌های ارزان‌قیمت و خوبی پیدا کنید.

ویزای کنیا_کاماپرس

سفر به نایواشا

یکی دیگر از شهرهای جذاب که در کنیا باید به بازدید از آن بروید، شهر نایواشاست. بازدیدهای اطراف نایواشا با ماشین‌های سافاری انجام می‌شود. در سفر به اطراف نایواشا شما به تماشای دره گریت ریفت هم خواهید رفت. دریاچه نایواشا یکی از دریاچه‌های دائمی افریقاست. قایق‌سواری و تماشای هم‌زمان اسب‌های آبی از تجربه لذت بخشی در این دریاچه خواهد بود. این دریاچه دسترسی خوبی هم به پارک ملی (Hell’s Gate) دارد. پارک Hell’s Gate از پارک‌های بسیار دیدنی منطقه است که در آن می‌توانید از تماشای حیات‌وحش لذت ببرید. در این بازدید می‌توانید به دو صورت سافاری یا دوچرخه‌سواری شرکت کنید.

سفر به ماسایی مارا

ماسایی مارا یک پارک ملی و جایگاه بزرگ جانوری و گیاهی است که در منطقه ناروک کنیا قرار دارد. ماسایی مارا وسعتی حدود 1500 کیلومترمربع دارد و حیواناتی همچون شیر ماسای، پلنگ آفریقایی، یوزپلنگ تانزانیا، فیل، گورخر، زرافه، زبرا، غزال تامسون، کل بالدار و. در این پارک نگه‌داری می‌شوند. یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به کنیا دیدار قبیله ماسایی در ماسایی ماراست.

سفر به مومباسا

مومباسا جزیره‌ای در کنیا است که ساحل آن پر از درخت‌های نخل و صخره‌های مرجانی است. مومباسا شهر بندری در شرق آفریقا بوده و تنوع فرهنگی اینجا بسیار گسترده است. جاذبه‌های گردشگری این شهر عبارت‌اند از: قلعه‌ی مسیح، پارک هالر، پارک ملی دریایی مومباسا، سواحل شمالی مومباسا، شهر قدیمی مومباسا، سواحل جنوبی مومباسا و عاج‌های مومباساو…

ویزای کنیا_کاماپرس

ویزای کنیا در ایران

کشور کنیا از جمله کشورهای آفریقایی است که ویزای آن برای ایرانیان در مرز صادر می‌شود. البته می‌توان از تهران هم اقدام به گرفتن ویزا کرد. زمانی که شما در تور کنیا آژانس‌های مسافرتی ثبت‌نام می‌کنید گرفتن ویزا به عهده آژانس خواهد بود. علاوه براین تمامی وعده‌های صبحانه به همراه هزینه اقامت در هتل، اکو کمپ، ترانسفر بین‌شهری، ترانسفر فرودگاهی، گشت‌ها طبق برنامه سفر، راهنمای فارسی‌زبان در سفر 9 الی 11 روزه تور کنیا و بلیط هواپیمای رفت‌وبرگشت همگی به عهده آژانس مسافرتی است. علاوه بر این در این سفر شما تا سقف 50 هزار یورو بیمه می‌شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان