معرفی انواع تور مشهد لحظه آخر

تور مشهد - کاماپرس
ژیوار

مشهد یکی از محبوب ترین شهرهای ایران است و عامل اصلی محبوبیت آن نیز وجود بارگاه امام رضا (ع) است. البته به جز حرم، جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز در این شهر وجود دارد که سفر به آن را  خاص‌تر می‌کند. مشهد با سه میلیون نفر جمعیت بعد از تهران بزرگ‌ترین شهر ایران است.

در این گزارش انواع تور مشهد «لحظه آخر» و شرایط آنها بررسی شده است.

جاذبه‌های گردشگری مشهد

هرچند که هدف اصلی مسافران از رزرو تور مشهد، زیارت حرم امام رضا (ع) است، اما در طول سفر به مشهد می­‌توان از جاذبه‌های گردشگری آن مانند کوه سنگی، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادر شاه افشار و بند 500 ساله گلستان و همچنین اماکن تفریحی آن مانند موج‌های آبی، باغ وحش وکیل آباد، طرقبه، شاندیز، پارک کوهسنگی و هفت حوض مشهد نیز دیدن کرد و از تفریحات موجود در آنها لذت برد. خرید سوغات و گشت‌وگذار در مراکز خرید مانند مشهد مال، فردوسی، بعثت، گوهرشاد و بازار رضا هم که معمولا بخش جداناشدنی سفرهای خانوادگی است.

تور مشهد - کاماپرس

انواع تور مشهد

تور مشهد زمینی: سفر به مشهد به شکل زمینی با قطار و اتوبوس یا هوایی و از مبدأ شهرهای مختلف انجام می‌شود. با وجود آنکه سفر با اتوبوس و قطار به مشهد هر دو تقریباً به یک اندازه زمان می‌برد، اما ازآنجایی که امکانات قطارها بیشتر است، تور ریلی برای مسافران و زائرانی که از راه دور به مشهد سفر می‌کنند در اولویت قرار دارد. البته باید توجه داشت که امکان سفر ریلی از همه شهرها به مشهد وجود ندارد. قطارهای مشهد از شهرهای تهران، شیراز، بندرعباس، اصفهان، اهواز و تبریز حرکت می‌کنند و در بین مسیر نیز مسافرانی از کرج، قزوین، زنجان، مرودشت، شهرضا و اردکان سوار می‌کنند.

دریان سفر امید

تور مشهد هوایی: تور مشهد هوایی نسبت به تور زمینی طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که سریع‌ترین و البته راحت‌ترین شیوه سفر است. در حال حاضر امکان رزرو تور هوایی مشهد از همه‌ شهرها در مراکز استان‌ها فراهم است. فرودگاه مهرآباد تهران همه روزه و در اکثر ساعت‌ها به مقصد مشهد پرواز دارد. در شهرهای دیگر مانند اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز و کیش نیز امکان پیدا کردن پرواز مشهد به صورت روزانه وجود دارد. در سایت لحظه آخر نیز انواع تور مشهد هوایی ارائه شده است.

اقامت در مشهد

اکثر هتل‌های لوکس مشهد مانند درویشی، قصر طلایی، الماس 2 و مدینة الرضا که نمونه آنها در شهرهای دیگر کمتر دیده می‌شود، در نزدیکی حرم امام رضا (ع)  قرار دارند؛ با این حال، به دلیل وجود هتل‌های ارزان و اقتصادی در مشهد، دست مسافران برای انتخاب اقامتگاه در این شهر باز است. همچنین انواع هتل آپارتمان‌ و سوئیت‌ در شهر مشهد وجود دارد که علاوه‌ بر هزینه مناسب، امکان پخت‌وپز در آنها نیز وجود دارد.

تور مشهد - کاماپرس

بهترین زمان سفر به مشهد

از لحاظ هزینه، ماه خرداد بهترین زمان سفر به مشهد است. نیمه  دوم سال نیز زمان مناسبی برای یک سفر مقرون به صرفه به این شهر است. در فصل زمستان و به‌ویژه اسفند که مسافران کمتری به این شهر می‌روند، تور مشهد را با قیمت مناسب‌تری می‌توان تهیه کرد. مزیت خرید پکیج‌های مسافرتی در فصل زمستان این است که می‌توان آنها را با قیمت ارزان‌تر و به صورت راحت‌تر در قالب تور لحظه آخری مشهد رزرو کرد.

باید توجه داشت که ایام نوروز به دلیل تعطیلات، ماه‌های تیر و شهریور به دلیل تعطیلی مدارس و همچنین مناسبت‌های مذهبی، شلوغ‌ترین زمان‌ها برای سفر به مشهد است و به همین دلیل قیمت تورها نیز افزایش می‌یابد. در این میان، ماه مرداد در تابستان زمان مناسبی برای خرید تور مشهد ارزان است؛ چرا که دمای هوا در مشهد بسیار بالا می‌‌رود و تعداد زائران کاهش می‌یابد.

قیمت تور مشهد

انواع تور مشهد هوایی «لحظه آخر» با شرایط متنوع برگزار می‌شود که قیمت آنها بر اساس نوع هتل و تعداد روزهای اقامت، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت یک تور مشهد چهار روزه از مبدا تهران از پنج میلیون و 375 هزار تومان و قیمت یک تور مشهد پنج روزه از شش میلیون و 370 هزار تومان شروع می‌شود. تورهای هوایی مشهد به صورت چهار و پنج روزه در هتل‌های دو تا پنج ستاره و لوکس برگزار می‌شود.

تور مشهد - کاماپرس

خدمات تور مشهد

در صورت رزرو تور مشهد از سایت لحظه آخر، خدمات مختلفی از جمله رزرو بلیط پرواز و قطار و اتوبوس، رزرو هتل به صورت فولبرد یا هافبرد، ترانسفر شهری و فرودگاهی، گشت شهری آپشنال با تورلیدر و پشتیبانی سفر از سوی آژانس‌های مسافرتی موجود در این سایت به مسافران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان