سلامت موهایتان را تضمین کنید؛ شامپوهای بدون سولفات، بدون مواد مضر

شاخص-کاماپرس
ژیوار

استفاده از شامپو فاقد سولفات سلامت موها و پوست سر را تضمین می‌کند. در واقع شامپو فاقد سولفات با وجود ترکیبات ملایم‌تر، معمولا رطوبت طبیعی مو را حفظ و از ایجاد مشکلات جانبی بر اثر استفاده از شامپوهای دارای ترکیبات شیمیایی جلوگیری می‌کنند. با توجه به عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر، استفاده از این محصول برای افراد با موهای رنگ‌شده، کراتینه و ویتامینه گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شامپوهای فاقد سولفات و ویژگی‌های هر یک از آنان اشاره خواهد کرد.

شامپو فاقد سولفات OGX مدل kukui oil مناسب موهای خشک و آسیب دیده حجم 385 میلی لیتر

افرادی که پوست سر خشکی دارند و در عین حال از وزبودن موهای خود رنج می‌برند، می‌توانند با خیالی راحت از این شامپو بدون سولفات برای مصرف روزانه استفاده کنند. در واقع این شامپو ساخت انگلیس، با خاصیت رفع وز، گره‌های موجود در مو را برطرف و موهای نرم و صاف ایجاد می‌کند. این شامپو با وجود روغن دانه کوکوی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراقبت از موها است. از این محصول می‌توان برای ایجاد درخشندگی و رطوبت‌رسانی به ساقه مو بهره برد. قیمت این شامپو فاقد سولفات هنگام تهیه این گزارش حدود 530 هزار تومان است.

شامپو فاقد سولفات OGX مدل kukui oil مناسب موهای خشک و آسیب دیده حجم 385 میلی لیتر-کاماپرس

شامپو فاقد سولفات ضد ریزش ogx مدل niacin caffein حجم 385 میلی لیتر

این مدل شامپو نیز با خاصیت ضدریزش مو، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای حفظ طراوت مو است. این شامپو فاقد سولفات با وجود ترکیبات مفید مانند آنتی اکسیدان و کافئین، موجب تقویت فولیکول‌های مو و افزایش گردش خون در کف سر می‌شود. همچنین این شامپو با خاصیت حجم‌دهندگی گزینه مناسبی برای افراد با موهای نازک و کم‌حجم است. قیمت این محصول حدود 530 هزار تومان برآورد می‌شود.

دریان سفر امید

شامپو فاقد سولفات ضد ریزش ogx مدل niacin caffein حجم 385 میلی لیتر-کاماپرس

شامپو فاقد سولفات سولکس color حجم 1000 میلی لیتر

این مدل شامپو فاقد سولفات، ساخت ترکیه و مناسب افراد با موهای رنگ‌شده است. با توجه به ترکیبات موجود در این شامپو، استفاده از آن باعث ایجاد نرمی و لطافت در ساقه مو و کف سر می‌شود. همچنین افرادی که پیش از این تجربه کراتینه‌کردن مو را داشته‌اند، می‌توانند با استفاده از این محصول، طراوت و صافی موهای خود را حفظ کنند. این محصول نیز حدود 230 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

شامپو فاقد سولفات سولکس color حجم 1000 میلی لیتر-کاماپرس

شامپو مو فولیکا فاقد سولفات ضد زردی حجم 200 میلی لیتر

برند محبوب ایرانی فولیکا نیز در زمینه شامپو فاقد سولفات موفق عمل کرده‌است. در واقع شامپوی فاقد سولفات ضد زردی فولیکا، انتخابی ایده‌آل برای انواع موهای بلوند یخی، پلاتینه و نقره‌ای است. این شامپو به‌طور مؤثر زیر توناژ نارنجی و زردی را خنثی کرده و از تغییر رنگ مو جلوگیری می‌کند. برخلاف برخی محصولات دیگر، این شامپو بدون برجای گذاشتن رد بنفش، رنگ موها را به طور طبیعی و زیبا حفظ می‌کند. همچنین، با فرمولاسیون خاص خود، درخشندگی موها را افزایش داده و ظاهری درخشان و سالم به آنها می‌بخشد. قیمت این محصول نیز در شرایط کنونی بازار حدود 215 هزار تومان است.

شامپو مو فولیکا فاقد سولفات ضد زردی حجم 200 میلی لیتر-کاماپرس

شامپو فاقد سولفات مدل آگیوا قرمز حجم 500 میلی لیتر

این محصول ساخت ترکیه نیز فاقد سولفات، نمک و مواد شیمیایی مضر است. این محصول با وجود ترکیبات ویژه مانند روغن آرگان، انتخابی ایده‌آل برای موهای حساس و کراتین‌شده است. در واقع با استفاده از این شامپو می‌توان می‌توان تأثیر و ماندگاری کراتینه و صافی مو را چندبرابر کرد. روغن آرگان موجود در این شامپو، به‌عنوان یک مرطوب‌کننده بی‌نظیر سبب درخشندگی و نرمی موها می‌شود. این محصول نیز با قیمت مقرون به‌صرفه حدود 130 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شامپو فاقد سولفات مدل آگیوا قرمز حجم 500 میلی لیتر-کاماپرس

خرید شامپو فاقد سولفات از «لیلیپوت»

در شرایط کنونی، استفاده از شامپوهای فاقد سولفات تبدیل به یکی از انتخاب‌های متداول افراد شده‌است. با وجود ترکیبات مفید موجود در این نوع شامپو‌ها، می‌توان تأثیرگذاری آن را پس از مدتی استفاده، کاملا احساس کرد. خرید انواع شامپوها، مناسب موهای خشک، چرب، معمولی، رنگ‌شده و کراتینه از طریق سایت لیلیپوت فراهم شده‌است.

این مجموعه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل در این زمینه بسیار معتبر است. علاقه‌مندان به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، به‌خصوص شامپو فاقد سولفات، می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://www.lilipout.com  مراجعه و نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان