پرفروش ترین بی بی کرم برای پوست چرب و مختلط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر به دنبال کرمی چند منظوره برای تسریع و تسهیل روتین پوستی خود می‌گردید، BB کرم همان محصول است. بی بی کرم‌ محصولی مراقبتی و آرایشی است که به یکباره شما را از داشتن کرم ضدآفتاب، کرم پودر، پرایمر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. با یک جستجوی ساده در فروشگاه‌های آنلاین، می‌توانید ضمن استفاده از قابلیت مقایسه‌‌ای محصول، بی بی کرم متناسب با سلیقه، بودجه و نوع پوست خود را انتخاب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ 5 بی بی کرم پرفروش برای پوست چرب و مختلط  را معرفی می‌کند:

1- بی بی کرم  گلدن رز

بافت بی بی کرم گلدن رز سبک و نرم و مناسب استفاده روزانه است. این محصول در عین حال یک مرطوب کننده قوی با قدرت پوشانندگی بالاست. بی بی کرم گلدن رز دارای ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده و با همین ویژگی به درخشندگی و ارتقای قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند.

این محصول همچنین از درجه SPF25 برخوردار بوده که برای محافظت از پوست در برابر آفتاب مناسب است. قیمت بی بی کرم  گلدن رز در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ 372 هزار و 400 تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- بی بی کرم  درماتیپیک

بی بی کرم درماتیپیک علاوه بر پوشانندگی مناسب و مطلوب، تنظیم کننده ترشح چربی و جمع کننده منافذ باز پوست بوده و بنابراین محصولی بسیار مناسب برای افراد دارای پوست مختلط است. کمک به درمان جوش، محافظت در برابر اشعه UVA، ایجاد پوشش رنگی طبیعی و جلوگیری از پیری زودرس برخی از دیگر خواص این بی بی کرم است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بی بی کرم درماتیپیک 279 هزار و 800 تومان است.

3- بی بی کرم رطوبت رسان بایومارین

نداشتن تست حیوانی از خواص متمایز کرم های بیومارین است. این محصول با عملکرد چندگانه، همچنین یکنواخت کننده رنگ پوست، تنظیم کننده چربی، افزایش دهنده شادابی و شفافیت پوست و  مناسب پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه است.

بیومارین همچنین حاوی عصاره جلبک‌های دریایی و عملکرد آبرسانی و مرطوب کنندگی طولانی مدت بوده و به قیمت 216 هزار و 300 تومان در وبسایت روژاشاپ به فروش می‌رسد.

4- بی بی کرم اریکه

بی بی کرم اریکه تنظیم کننده ترشح سبوم و لذا جمع کننده منافذ باز پوست است. ضدبراقی، پوشش مات و طبیعی و یکدست کننده رنگ چهره از دیگر ویژگی های این محصول مناسب پوست مختلط تا چرب است. بی بی کرم اریکه با قیمت 429 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

5- بی بی کرم پوپا

این محصول دارای اس پی اف 20 و فاقد چربی بوده و همچنین از بافتی سبک و جلوه طبیعی و مات برخوردار است. مرطوب‌کنندگی، نرم‌کنندگی، شفاف‌سازی پوست و همچنین خاصیت محافظت از پوست در برابر آفتاب از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

بی‌بی کرم پوپا دارای عملکرد چندمنظوره برای پوست‌های چرب و مختلط است و علاوه بر محافظت از پوست، به عنوان یک پرایمر عمل می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین بی بی کرم برای پوست چرب و مختلط

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    اریکه برند خوبیه تو سطح خودش و محصولاتش رو پیشنهاد میکنم به عنوان کسی که تو داروخانه کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز