کرم مناسب برای آرایش روزانه کدام است؟+ قیمت بی بی کرم فارماسی

ضدآفتاب و کرم پودر مناسب برای هر پوستی لازم و ضروری است و تقریبا تمام بانوان این محصولات همراهشان دارند. کرم‌ پودرهایی که بافت سبک دارند و روی پوست به خوبی قرار می‌گیرند، انتخاب همیشگی بانوان برای استفاده روزانه یا دورهمی‌های دوستانه است. بی بی کرم فارماسی یکی از این کرم‌های مورد استفاده اغلب خانم‌ها است که با پوشش خوب و سبک بودن توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از دیدگاه بسیاری کارشناسان و میک آپ آرتیست‌ها، بی بی کرم‌ها محصولات مراقیت از پوست چندکاره هستند که علاوه بر پاسخگویی به نیاز پوست به یک کرم آرایشی، ویژگی‌های مراقبتی زیادی دارند. بی بی کرم اختصار نام بیوتی بالم است که در قالب چند محصول ارائه شده است. برخی بیان کرده‌اند که این نوع کرم‌ها تلفیقی از مرطوب کنند، پرایمر، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر هستند. برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع بی بی کرم کرده‌اند که یکی از آن‌ها فارماسی است.

فارماسی بی بی کرم را با چه فرمولاسیونی تولید می‌کند؟

فارماسی یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ترکیه‌ای بوده که تاکنون محصولات زیادی تولید و به بازار عرضه کرده است. بی بی کرم فارماسی با فرمولی شامل هیالورونیک اسید باعث شادابی و احیا پوست شده و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. همچنین فرمولاسیون این کرم به گونه‌ای است که دی ان ای پوست را حفظ کرده و در عین حال متابولیسم سلول سازی پوست را بالا می‌برد. ساختار این نوع کرم باعث کم شدن لکه‌های پوستی می‌شود و رنگ آن را یکنواخت می‌کند.

آریاک سفر

این محصول فارماسی روغن ماکادمیا و آرگانه دارد که پوست را نرم و مرطوب می‌کند. پوشش دهی این کرم متوسط است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده روزانه محسوب می‌شود. بافت سبک و پخش راحت و همچنین قیمت مناسب آن سبب شده تا افراد زیادی این کرم را برای استفاده روزانه خود ترجیح دهند. یکی از ویژگی‌های مورد توجه و مناسب ایت کرم، مات بودن آن است و به هیچ وجه پوست صورت را براق نمی‌کند.

آرایشی سبک با بی بی کرم فارماسی + قیمت

بازه قیمتی با تخفیف: 124 تا 134 هزار تومان

این کرم برای انواع پوست مناسب است، اما برای انواع خشک نوع سی سی کرم فارماسی توصیه می‌شود که فرمولاسیون آن سازگاری بیشتری با این نوع پوست‌ها دارد.

هر دو کرم بی بی و سی سی فارماسی برای داری اس پی اف مناسبی هستند. مقدار اس پی اف بی بی فارماسی به 15 و سی سی این برند به 25 می‌رسد.

هر دو نوع کرم در سایت تیسا پرفیوم موجود است. قیمت بی بی کرم فارماسی با تخفیف 20 درصد 124 هزار تومان و سی سی آن با تخفیف 16 درصدی به 134 هزار تومان می‌رسد.

ویژگی‌های مورد توجه سایت تیسا پرفیوم

فروشگاه اینترنتی تیسا پرفیوم یکی از مراکز مرجع برای خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور محسوب می‌شود. ارائه انواع محصولات اصل، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوره تخصصی در زمینه خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمل ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. این فروشگاه اینترنتی نماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را در اختیار دارد. افراد به منظور انتخاب بهترین لوازم آرایشی می‌توانند از کارشناسان خبره این مجموعه مشاوره بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز