پرفروش ترین عطرهای زنانه در دیجی کالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با ورود به فصل تابستان و گرم شدن هوا، افراد ترجیح می‌دهند تا برای ثبت یک بوی خوش در ذهن خود و اطرافیانشان از عطرهای خنک با رایحه‌‌ای مطلوب استفاده کنند. انتخاب عطری مناسب می‌تواند برای شما شادی‌آور، روحیه بخش و آرامش بخش باشد و جلوه‌ای خوب و نیکو از شما در برابر دیگران در خانه و محیط کار به نمایش بگذارد.

کاما‌پرس در ادامه به بررسی پرفروش‌ترین عطرهای زنانه دیجی کالا می‌پردازد؛

بیشتر بخوانید:

عطر ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور

این عطر محصول کشور فرانسه است. لالیک لامور در میان عطرهای زنانه به عنوان یک عطر عاشقانه معروف است. لامور عطری خنک با رایحه‌‌ای همانند گل و طبیعت دارد که به شما طراوت و شادابی را هدیه می‌دهد. ساختار رایحه آن ترکیبی از مرکبات، گیاهان معطر و گل است. لالیک از سه نت آغازی، میانی و پایانی ساخته شده است. نت آغازین آن از ترکیب گل رز، نارنج و شکوفه پرتقال، نت میانی آن از چوب صندل، چوب سدر، مشک و نت پایانی آن از گل مریم، گاردینا و یاسمین تشکیل شده است. شما می‌توانید این عطر را با قیمت حدودی 197 هزار تومان تهیه کنید.

راز آسمان پایتخت

عطر ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل گود گرل

اگر ترکیب بوی بادام و قهوه برای شما لذت بخش است، این مدل می‌تواند عطری مناسب با ذائقه شما باشد. نت‌های میانی این عطر ترکیبی از گل مریم و یاسمین و نت‌های پایانی آن را دانه تونکا و کاکائو تشکیل می‌دهد. این عطر می‌تواند برای شما شادی و نشاط را به ارمغان آورد و شخصیتی سرزنده از شما به دیگران نشان دهد.‌ قیمت حدودی آن 389 هزار تومان است.

 

ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس

این عطر دارای رایحه‌ای از شکوفه درخت پرتقال و نارنج است. این عطر بوی شیرینی دارد که برای شما می‌تواند شادی‌آور و نشاط‌آور باشد. نت آغازین آن ترکیبی از پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج و نت میانی آن ترکیب شده از وانیل و دانه تونکا و نت پایانی آن از درخت گل‌های یاسمن، ابریشم و رز تشکیل شده است. شاید این‌گونه بنظر برسد که این عطر تنها با فصل بهار هماهنگ است اما شما می‌توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید. قیمت حدودی این عطر 296 هزار تومان است.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس پرشیا 116 مدل شنل چنس

این عطر مناسب برای فصل‌های بهار و تابستان است. اگر به‌دنبال عطری شیرین و خنک هستید، این عطر می‌تواند برای شما مناسب باشد. شنل چنس ترکیبی از مرکبات، میوه و گیاهان معطر است، همچنین تشکیل شده از نت آغازین گریپ فروت، نت میانی گل سنبل، گل یاس است و نت پایانی آن را گل زنبق، مشک، چوب سدار و کهربا شکل می‌دهد. این عطر با ظاهر شیک و زیبایی که دارد، می‌تواند برای هدیه دادن به خانم‌ها کاملا مناسب باشد. شما می‌توانید این عطر را با قیمت حدودی 150 هزار تومان تهیه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز