محبوب ترین عطرهای مردانه برای دلربایی از خانم ها در مهمانی

تور لحظه آخری-کاماپرس

اکثر عطرهای محبوب مردانه رایحه‌ای گرم و تلخ دارند؛ رایحه‌ای جذاب و سنگین که بیشتر مناسب مهمانیها است. در این میان انتخاب عطری با کیفیت و قیمت مناسب و درعین حال منطبق با سلیقه و شخصیت افراد می‌تواند کمی پیچیده باشد که خوشبختانه فروشگاه‌های آنلاین با در نظر گرفتن گزینه‌های متنوع، این امر پیچیده و سخت را تا حدود زیادی تسهیل کرده‌اند.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین عطرهای مردانه مناسب مهمانی را معرفی می‌کند؛

1- ادو پرفیوم مردانه بیچ هات آمواژ

این محصول که دارای رایحه گرم و تلخ بوده، تازه ترین عطر مجموعه Midnight flower برند لوکس آمواژ است. این محصول که رایحه‌ای چوبی – گیاهی دارد، بیشتر مناسب بزرگسالان و جوانان و استفاده در پاییز و زمستان است.

رایحه ابتدایی این محصول نعنا، شکوفه پرتقال، باریجه؛ رایحه میانی آن خس خس، خزه، پیچک و رایحه انتهایی آن نعنا هندی و چوب‌های خشک است. این محصول با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد.

عطر برای مهمانی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ادوپرفیوم لون فلین آتلیه دز اوق

لون فلین آتلیه دز اوق، ادکلن محبوب بعدی در بین مردان است که باز هم رایحه‌ای گرم داشته و بیشتر مناسب فصل‌های سرد سال است. این محصول ساخت فرانسه که در گروه رایحه‌ای شرقی – وانیلی قرار دارد، بیشتر مناسب جوانان است.

رایحه این محصول با نت‌های گرم آغاز و در میانه و بعد از آن در انتها با رایحه‌های چوبی و وانیل به همراه نت‌های مشک و دیگر رایحه‌های خوراکی ترکیب می‌شود. قیمت این عطر که برنده جایزه فیفی اواردز هم بوده، 11 میلیون و 500 هزار تومان است.

عطر برای مهمانی-کاماپرس

3- ادوتویلت اسپورت نامبر تو پولو بورلی هیلز

ادکلن محبوب بعدی با رایحه گرم و تلخ که با قیمت مناسب 899 هزار تومان به فروش می‌رسد، مناسب جوانان و حتی نوجوانان است. این محصول که دارای رایحه‌ای قوی با ترکیبی از فلفل، هل، زعفران، شمعدانی معطر و عود به همراه بوی چرم عرضه شده؛ بیشتر در فصول بهار، تابستان و پاییز کاربرد دارد.

عطر برای مهمانی-کاماپرس

4- ادو پرفیوم 1000 میلیا کرونو شوپارد

این برند فرانسوی محصول جدید خود را با الهام از مسابقات اتومبیلرانی که شوپارد اسپانسر اصلی آن بوده، نامگذاری کرده است. این محصول در گروه رایحه شرقی ادویه‌ای قرار داشته و بیشتر مناسب جوانان و بزرگسالان و همچنین فصل های سرد سال است.

نت ابتدایی این محصول که با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان در سایت روژاشاپ به فروش می‌رسد،  اثری قوی از ادویه‌ها؛ نت میانی اسطوخدوس و آسفالت و قسمت انتهایی آن از صمغ درخت مر و کهرباست.

عطر برای مهمانی-کاماپرس

5- ادو پرفیوم مردانه ایمیتیشن آمواژ

پنجمین عطر محبوب مردان در روژاشاپ، ورژن ایمیتیشن برند عمانی آمواژ است. نت‌های رایحه این محصول ترکیبی از بالنگ، جوز هندی، فلفل سیاه، رز ترکی، زنبق، بنفشه و خس خس و چرم است که آن را در گروه عطرهای گرم و تلخ قرار داده است.

قیمت این محصول که بیشتر مناسب جوانان و بزرگسالان بوده، 16 میلیون و 100 هزار تومان است که در زمان تهیه این گزارش با تخفیف، 9 میلیون و 660 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

 

این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است. لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “محبوب ترین عطرهای مردانه برای دلربایی از خانم ها در مهمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز