شوک بازار : سوزوکی بالنو طی سه ماه، سیصد میلیون تومان ارزان‌ تر شد!

شاخص-کاماپرس
ژیوار

سوزوکی بالنو (Suzuki Baleno)، این هاچ‌بک جمع و جور ژاپنی در سال جدید میلادی روانه بازار شده‌ است. این خودرو با توجه به کارایی بالا و مصرف سوخت کم، در بازار داخلی طرفداران خاص خودش را دارد. قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو، در سه ماه اخیر با افت 300 میلیون تومانی روبرو شده‌است. این خودرو هاچ‌بک اقتصادی در رقابت با خودروهای دیگر مانند هیوندای و تویوتا کماکان توانسته محبوبیت خود را حفظ کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو و مشخصات فنی آن خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو سوزوکی بالنو

این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر ارائه می‌شود که قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن‌متر تولید می‌کند. گیربکس این مدل به‌صورت اتوماتیک 6 سرعته است که تجربه رانندگی روان و لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. خطوط صاف و جلوپنجره شیک، ظاهر اسپرت و مدرنی به این خودرو داده‌است. از لحاظ ایمنی نیز، با وجود شش ایربگ، سیستم کنترل پایداری الکترونیک و سیستم ترمز ضد قفل، می‌توان رانندگی راحتی را با این خودرو هاچ‌بک تجربه کرد.

برگ برنده خرید این خودرو، مصرف سوخت بهینه آن است؛ در واقع این خودرو با مصرف حدود 5.1 لیتر در هر 100 کیلومتر، خودرو اقتصادی خوبی است. بنابراین خرید این خودرو برای مصرف روزانه خانواده‌ها، یکی از گزینه‌های محبوب و مناسب خواهد بود.

سوزوکی بالنو - کاماپرس

دریان سفر امید

طراحی داخلی خودرو سوزوکی بالنو

خریداران با نگاهی کلی به طراحی این خودرو متوجه تلفیق هنر و مهندسی خواهند شد. در واقع این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای نسل جدید ژاپنی، از طراحی خلاقانه و باکلاس برخوردار است. سوزوکی بالنو با طراحی به‌روز و مدرن ارائه می‌شود که شامل پنل‌های بدنه جدید، چراغ‌های جلو، عقب، روز و مه‌شکن LED، و بازطراحی ستون C است. این خودرو به رینگ‌های ۱۵ یا ۱۶ اینچی، دستگیره‌های کرومی درب، و اسپویلر سقف مجهز شده است.

فضای راحت و ارگونومیک داخل خودرو، می‌تواند شرایط لذت‌بخشی را برای سرنشینان فراهم کند. امکاناتی نظیر سیستم تهویه خودکار، دوربین دیدعقب، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و نمایشگر لمسی 7 اینچی، نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته این خودرو وارداتی ژاپنی است. همچنین ساختار خارجی و بدنه خودرو نیز مستحکم طراحی شده و از این رو کیفیت نیز هم‌طراز طراحی مدرن این خودرو است.

قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو طی سه ماه گذشته شاهد افت 300 میلیون تومانی بوده‌است. در واقع قیمت این خودرو از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در خردادماه 1403 به 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در انتهای شهریورماه رسیده‌است؛ از این رو می‌توان برای خرید این خودرو وسوسه شد. امکان خرید نقد و اقساطی شرایط را برای خرید این محصول باکلاس ژاپنی راحت‌تر کرده‌است.

سوزوکی بالنو - کاماپرس

آیا سوزوکی بالنو ارزش خرید دارد ؟

طبیعتا معیارهای هر فرد برای انتخاب و خرید خودرو متفاوت است. در مجموع با توجه به طراحی زیبا، امکانات مناسب، مصرف سوخت بهینه و سیستم ایمنی بالا، می‌توان این خودرو را یکی از گزینه‌های محبوب وارداتی برای مصرف روزانه دانست. قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو، با توجه به شرایط فنی و طراحی آن، به نسبت منصفانه است. با این حال افرادی که به دنبال امکانات و فضای داخلی بیشتری هستند، می‌توانند بر روی گزینه‌های دیگر تمرکز کنند.

استعلام قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو و خرید آن از طریق «همراه مکانیک»

مجموعه همراه مکانیک ارائه دهنده خدمات لیزینگ، خرید و فروش نقد و اقساطی خودرو است؛ این مجموعه با کارشناسی خودرو، نسبت به وضعیت فنی و بدنه خودورها اطلاعات جامعی را در اختیار کاربران و خریداران خودرو وارداتی سوزوکی بالنو قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به خرید نقدی یا اقساطی انواع خودروهای ایرانی و وارداتی، به‌خصوص خودرو سوزوکی بالنو می‌توانند با استفاده از مشاوره متخصصان این مجموعه، از قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو اطلاع پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خودرو وارداتی سوزوکی بالنو می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز