راهنمای خرید و انتخاب هارد دوربین مداربسته با گارانتی سازگار

ژیوار

گارانتی سازگار، هارد دوربین مداربسته را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی 24 ماهه در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این مجموعه، با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان محصول ارسال می‌کند و پشتیبانی آنلاین آن برای پاسخ دادن به سوالات، آماده است.

کاماپرس در این گزارش، راهنمای خرید هارد دوربین مداربسته با گارانتی سازگار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple با ظرفیت 8 ترابایت

این هارد دوربین مداربسته با فرم فاکتور 3.5 اینچی طراحی شده است و رابط اتصال SATA III 6 Gb/s دارد. حافظه‌کش این محصول نیز 256 مگابایت است و در آن از حداکثر 64 دوربین اچ دی و تکنولوژی AllFrame پشتیبانی می‌شود. این هارد برای کارکردهای سنگین طراحی شده است و انتقال داده‌ها در آن سرعت بالایی دارد.

همچنین این هارد با نرخ کاری تا 180 ترابایت در سال به کار می‌رود و حداکثر 16 درایو دارد که برای محیط‌های نظارتی عالی است. تکنولوژی ضبط CMR و سنسورهای RV نیز از ویژگی‌های این محصول هستند.

دریان سفر امید

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple Pro با ظرفیت 12 ترابایت

این محصول امکان استفاده از رابط اتصال SATA III 6 Gb/s را فراهم می‌کند و فرم فاکتور 3.5 اینچی دارد. همچنین این هارد دوربین مداربسته با سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه ارائه شده است و نرخ انتقال داده در آن 245 مگابایت بر ثانیه است. حافظه‌کش 256 مگابایتی نیز در این محصول به کار می‌رود. تحمل شوک این هارد در حالت read برابر با 65Gs است.

همچنین این محصول، در حالت بیکار 20 دسی بل نویز دارد و در حالت چرخش میزان نویز آن به 29 دسی بل می‌رسد. توان مصرفی هارد نیز بین 5.6 تا 6.6 وات قرار دارد که در حالت اسلیپ 0.6 وات می‌شود.

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple با ظرفیتی 2 ترابایتی

این هارد دوربین مداربسته سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه را دارد و نرخ انتقال داده در آن 180 مگابایت بر ثانیه است. این محصول با حافظه‌کش 64 مگابایتی طراحی می‌شود و فرم فاکتور 3.5 اینچی دارد. همچنین تحمل شوک این هارد در حالت عملیاتی 30Gs است. این محصول رابط اتصال SATA III 6 Gb/s را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توان مصرفی آن بین 3.2 و 3.8 وات قرار دارد.

از دیگر قابلیت‌های این هارد باید به پشتیبانی از حداکثر 64 دوربین اچ دی و تکنولوژی AllFrame اشاره کرد. همچنین این هارد دوربین مداربسته دارای استاندارد RoHS Compliant است.

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Purple Pro با ظرفیت 10 ترابایت

این محصول با تحمل شوک 70Gs در حالت عملیاتی و 250Gs در حالت غیر عملیاتی طراحی شده است و توان مصرفی آن بین 8 تا 9 وات قرار دارد. این هارد دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه و نرخ انتقال داده 256 مگابایت بر ثانیه است. همچنین این هارد دوربین مداربسته فرم فاکتور 3.5 اینچی را استفاده می‌کند و رابط اتصال SATA III 6 Gb/s را دارد.

میزان نویز این محصول در حالت بیکار 34 دسی بل و در حالت چرخش 38 دسی بل است. این هارد 750 گرمی، از حداکثر 64 دوربین اچ دی پشتیبانی می‌کند.

هارد اینترنال سیگیت SkyHawk با ظرفیت 6 ترابایت

این محصول با رابط SATA 3.0 و فرم فاکتور 3.5 اینچی طراحی شده است و حافظه کش 256 مگابایتی دارد. این هارد دوربین مداربسته با سرعت 180 مگابایت بر ثانیه، اطلاعات را انتقال می‌دهد و با شناسه محصول ST6000VX001 به فروش می‌رسد. ظرفیت این مدل 6 ترابایت است و برای مجموعه‌های متوسط و نه چندان بزرگ انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.

خرید هارد دوربین مداربسته از «گارانتی سازگار»

«گارانتی سازگار ارقام» از مجموعه‌های متخصص در زمینه انفورماتیک کشور است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر فروش انواع لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، گوشی، تبلت و… در ارائه خدماتی مانند تعمیر و عرضه گارانتی نیز فعالیت دارد. این شرکت با تجربه و پشتوانه فنی قوی خود، در اکثر شهرهای ایران، شعبه‌ای فعال دارد و خدمات کاملی را ارائه می‌دهد.

برای خرید بهترین محصولات همراه با ضمانت اصالت، می‌توانید از سایت «گارانتی سازگار» با آدرس www.shop.sazgar.com دیدن کنید و از خدمات متنوع آن استفاده ببرید. همچنین برای رفع ابهامات خود می‌توانید با شماره تلفن 0218701 تماس بگیرید و تمام سوالات خود را از متخصصان حرفه‌ای مجموعه بپرسید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز