بهترین ساندویچ کثیف تهران را کجا بخوریم؟

ساندویچ کثیف
ژیوار

هنوز هم مشخص نیست چرا هر فست‌فودی که به ساندویچی کثیف معروف می‌شود، انبوهی از مشتریان در جلوی در آن صف می‌کشند. ساندویچ‌های کثیف در واقع فست‌فودی‌های کوچکی هستند با فضایی ساده و نوستالژی. معمولا ساندویچ‌های این فست‌فودی‌ها بسیار ارزان و خوشمزه است. فضا چندان پاکیزه و مرتب نیست اما بسیاری مانند مالک مرحوم فری کثیف معتقدند دشمنانشان اسم کثیف را برروی رستورانشان گذاشته‌اند.

کاماپرس در این گزارش بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ها و ساندویچی‌های کثیف در تهران را معرفی می‌کند.

ساندویچی فری کثیف

ساندویچی فری کثیف یکی از معروف‌ترین ساندویچی‌های پایتخت است. در آموزش‌های مشتری‌مداری همواره گفته می‌شود با مشتری رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. اما اگر زمان حیات زنده یاد فریدون مهربانی به آنجا مراجعه می‌کردید روی گشاده‌ای از مالک مشاهده نمی‌کردید. او همچنین مدعی بود که برای ساخت سس‌هایش فرمول سری و ویژه‌ای دارد. انواع ساندویچ‌های سرد و گرم در مغازه فری کثیف سرو می‌شوند.

آدرس: نیلوفر(عشقیار)، پایین تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا

ساندویچ کثیف - کاماپرس

دریان سفر امید

فست فود قدیمی آقای بهشتی

یکی از ساندویچی‌های کثیف و معروف تهران، فست فود قدیمی آقای بهشتی است. این فست‌فودی سوسیس بندری، کباب تابه‌ای، کوفته، مغز و زبان، فیله مرغ، خوراک بادمجانِ خوراک جگر و انواع ساندویچ‌های مختلف را به مشتریان عرضه می‌دارد. با مراجعه به این رستوران به دنیای نوستالژي سفر می‌کنید.

آدرس: خیابان انقلاب، جنب دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به دانشگاه خوارزمی

فست فود کثیف - کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساندویچ کریم پز

ساندویچی کریم‌پز غذاها را به سرعت آماده می‌کند. این ساندویچی نیز مانند دیگر ساندویچی‌های کثیف طرفداران بسیاری دارد به طوری‌که ازدحام مشتریانش موجب ترافیک می‌شوند. کریم‌پز با وجود گذشت بیش از نیم قرن تجربه، همچنان غذاهای باکیفیتی تولید و به شهروندان عرضه می‌کند.

آدرس: بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار ابوذر، مقابل بیمارستان پیامبران

ساندویچ کریم‌پز - کاماپرس

ساندویچ شاپور(اغذیه فرد بلوار)

ساندویچ شاپور نیز یکی از فست‌فودی‌های قدیمی پایتخت است. این فست‌فودی به ساندویچ‌بندری‌های خود معروف است. شاپور انواع ساندویچ‌های کثیف را به مشتریان عرضه می‌کند. ساندویچ ماکارونی، ساندویچ سوسیس سیب‌زمینی و ساندویچ جگر مرغ را در این فست‌فودی با بهترین طعم و قیمت می‌توانید خریداری کنید. در شاپور حتی می‌توانید ساندویچ جگر بندری نیز سفارش دهید.

آدرس: بلوار کشاورز، ضلع جنوب غربی، تقاطع خیابان فلسطین

ساندویچ شاپور - کاماپرس

ساندویچی اژدر زاپاتا

اژدرزاپاتا شعبه‌های بسیاری دارد اما معروف‌ترینشان در خیابان سهروردی شمالی واقع شده است. تقریبا می‌توان گفت که این فست‌فودی اولین و تنها ساندویچی کثیف زنجیره‌ای در کشور است. ساندویچ زاپاتا از معروف‌ترین‌های تهران و همچون دیگر ساندویچی‌های کثیف، سوسیس بندری از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌های این رستوران است.

آدرس ساندویچی اژدر زاپاتا: تهران – خیابان سهروردی شمالی – نرسیده به میدان پالیزی

ساندویچ کثیف تهران - کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز