تجهیزات فست فود چیست؟

تجهیزات آشپزخانه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تجهیزات فست فود یکی از زیرشاخه‌های تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به حساب می‌آید. تجهیزات فست فود شامل خیلی از موارد می شود اما در این قسمت به دسته بندی های تجهیزات فست فود اشاراتی می‌کنیم و راجع به آن صحبت میکنیم.

به گزارش کاماپرس به نقل از البرز تجهیز، تجهیزات آشپزخانه صنعتی به چهار شاخه اصلی تجهیزات رستوران، تجهیزات فست فود ، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات کترینگ تقسیم می‌شود که تجهیزات فست فود از پرطرفدارترین و سودآورترین زیر شاخه های تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می‌آید که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

فست فود به طور کلی به چند دسته تقسیم میشود :

  • تجهیزات پخت مرغ سوخاری
  • تجهیزات ساندویچی
  • تجهیزات پخت برگر
  • تجهیزات پخت پیتزا
  • تجهیزات پخت فلافل

تجهیزات فست فود- کاماپرس

روی هم رفته تجهیزات فست فود به دلیل زیر شاخه های فراوانی که دارد، طرفداران بسیار زیادی دارد خیلی از سرمایه‌گذاران هستند که در قسمت تجهیزات فلافلی سرمایه‌گذاری می‌کنند و با غذاهای ارزان نتیجه مطلوبی دریافت می‌کنند و خیلی از سرمایه‌گذاران دیگر هزینه‌های بسیار بالایی را پرداخت می‌کنند و تجهیزات مرغ سوخاری را راه‌اندازی می‌کنند و روی هم رفته هر کدام از این شاخه‌ها طرفداران خود را دارند و شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذار در هر کدام از این زیرشاخه‌های لوازم فست فود فعالیت کرده و تولید درآمد کنید.

تجهیزات پخت مرغ سوخاری

تجهیزات پخت مرغ سوخاری-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تجهیزات پخت مرغ سوخاری از بهترین و زیباترین لاین‌های است که شما می‌توانید به عنوان سرمایه‌گذاری در امر راه‌اندازی فست فود از آن بهره ببرید. مرغ سوخاری یک ساختار بسیار عالی و سیستماتیک را دارد که شما به زیبایی می‌توانید این تجهیزات را در کنار یکدیگر قرار داده و در نهایت بتوان یک چارچوب فوق‌العاده‌ای را ایجاد بکنیم که به تولید مرغ سوخاری می‌انجامد تجهیزات مرغ سوخاری از دستگاه مرینیتور بردینگ دیسپلی سرخ کن صنعتی و همینطور دستگاه پخت مرغ کنتاکی تشکیل شده است که هر کدام از اینها تعریف مشخص خود را دارد، دستگاه مرینیتور دستگاهی است که اصطلاحاً به آن دستگاه سس‌زن می‌گویند که شما مرغ را با متریال مورد نظرتان داخل مرینیتور ریخته و آن را روشن می‌کنیم و دستگاه مرینیتور شروع به هم‌زدن مواد اولیه می‌کند. دستگاه بردینگ یا دستگاه پودر زن دستگاهی است که شما به واسطه آن می‌توانید مرغ خود را آغشته به پودر سوخاری بکنید، دستگاه پخت مرغ سوخاری که امروزه داخل ایران جا افتاده است برند هنی پنی می‌باشد، دستگاهی است که به واسطه آن مرغ سوخاری را می‌توانید پخت کنید و در نهایت دستگاه دیس پلی یا گرم خانه شیشه ای که مرغ پخته شده داخل دیسپلی قرار می گیرد تا یک مرحله آماده‌سازی در آنجا اتفاق بیفتد. از تجهیزات دیگر مرغ سوخاری می‌توانیم به سرخ کن صنعتی اشاره کنیم که شما با سرخ کن صنعتی می‌توانید سیب‌زمینی و قارچ سوخاری و پیاز سوخاری تولید بسیار عالی و فوق‌العاده هستند که شما می‌توانید با این تجهیزات یک ساختار عالی و فوق‌العاده تجهیزات فست فود یعنی همان مرغ سوخاری را راه‌اندازی بکنید.

تجهیزات ساندویچی

تجهیزات ساندویچی-کاماپرس

ساندویچی از زیر مجموعه‌های پرطرفدار تجهیزات فست فود می‌باشد، زیرا برای راه‌اندازی تجهیزات ساندویچی شما نیاز به سرمایه زیادی ندارید، فقط کافیست یک دستگاه فر ساندویچی خریداری بکنید که شامل گریل زغالی، گریل روغنی سرخ کن و شعله می‌باشد و در خیلی از موارد در قسمت پایین فر ساندویچی پیتزا قرار دارد که شما با این دستگاه می‌ توانید به راحتی تعداد زیادی ساندویچ و پیتزا تولید کنید و در کنار آن نیاز به یخچال و فریزر دارید که شما در ساندویچی خود از آنها استفاده بکنید، تجهیزات ساندویچی به خاطر اینکه از نظر قیمت نسبت به خط تولید دیگر تجهیزات فست فود ارزان‌تر می‌باشد، از این جهت شما می‌توانید تجهیزات ساندویچی را به راحتی راه‌اندازی بکنید و یک درآمدزایی عالی را ایجا کنید

تجهیزات پخت پیتزا

پیتزا از دیگر لاین‌های تخصصی تجهیزات فست فود است که این نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. تجهیزات پیتزا شامل فر پیتزا که به صورت صندوقی و یا ریلی می‌باشد. تجهیزات دیگر پیتزا انواع میزهای استیل و همینطور تاپینگ پیتزا و یخچال، فریزر، هود تمامی این تجهیزات به ساختاری می‌انجامد که در نهایت شما می‌توانید یک پیتزافروشی فوق‌العاده را راه‌اندازی بکنید.
آشپزهایی هستند که پیتزا خود را فقط با فر صندوقی پخت می‌کنند و خیلی از آشپزهای دیگری هستند که تنها با فر ریلی کار می‌کنند و این بسته به نیاز شما و این که آشپز مجموعه شما و یا شخصی که می‌خواهد راه‌اندازی کند از چه نوع فر پیتزایی بیشتر بهره می‌برد. نسبت به این ذهنیت فر پیتزای مورد نظر را خریداری کرده و در نهایت از آن استفاده می کند، البته قسمت آماده‌سازی تجهیزات پیتزای شما نیاز به خلال‌کن و همینطور چرخ گوشت دارید، می‌توانید در این قسمت از آنها استفاده بکنید و روی هم رفته سرمایه‌ای که بابت خرید تجهیزات را پرداخت می‌کنید سرمایه نسبتا متوسطی می‌باشد که به واسطه آن می‌توانید سود بسیار زیادی را دریافت کرد.

تجهیزات پخت برگر

از شاخه‌های دیگر زیرمجموعه‌های تجهیزات فست فود تجهیزات پخت برگر می‌باشد. تجهیزات پخت برگر متشکل شده از گریل ذغالی و روغنی و فریزر و یخچال‌های زیر گریل و همینطور در قسمت آماده‌سازی از چرخ گوشت خلال کن همزن نیز استفاده می‌کنند. تجهیزات برگر نسبت به تجهیزات پیتزا و تجهیزات سوخاری ارزان‌تر می‌باشد، اما مسئله‌ای که هست برگر به دلیل طرفداران بسیار زیادی که دارد در نهایت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی و فوق‌العاده باشد برای شما، که شما یک برگر فروشی حرفه‌ای راه اندازی کنید ، مزاج مشتریان خود را بشناسید و یک غذای بی نظیر و سرمایه‌گذاری فوق‌العاده را ایجاد بکنید و روی هم رفته شما راه‌اندازی یک برگر فروشی فوق‌العاده با حداقل سرمایه یک سرمایه‌گذاری هدفمند را می‌توانید برای خود ایجاد بکنید.

تجهیزات فلافلی

تجهیزات فلافلی-کاماپرس

تجهیزات فلافلی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا ساندویچ فلافل طرفداران خیلی خیلی زیادی دارد از نظر قیمت بسیار به صرفه می‌باشد و اقتصادی است و همین طور بسیار لذیذ است و هر شخصی با هر ذائقه ای غذای فلافل را می‌پسندند. شما برای راه‌اندازی یک فلافلی نیاز به دستگاه فلافل‌زن دارید که البته در بعضی از موارد از دستگاه‌های رومیزی استفاده می‌شود و در بعضی از موارد از دستگاه فلافل ریلی استفاده می‌شود و سرخ کن صنعتی از دیگر الزامات فلافلی می‌باشد. البته اگر شما از دستگاه فلافل زن ریلی استفاده کنید نیاز به سرخ کن فلافل ندارید و اگر از دستگاه فلافل زن رومیزی استفاده کنید. حتماً باید دستگاه فلافل زن رومیزی بر روی سرخ کن مخصوص به خود قرار بگیرد که در کنار آن شما نیاز به سرخ کن سیب زمینی دارید و روی هم رفته فلافلی می‌تواند برای شما یک سرمایه‌گذاری عالی و فوق‌العاده باشد و شما باید بتوانید بازخورد مالی خیلی خوبی داشته باشید شما با راه‌ اندازی یک فلافلی کوچک و درآمدزا می‌توانید سرمایه خود را به صورت هدفمند کنترل کنید.

راه اندازه فست فود

روی‌هم‌رفته راه‌اندازی فست فود یکی از بهترین و پرطرفدارترین زیرشاخه‌های تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی به حساب می‌آید. در اینجا شما را با زیرشاخه‌های تجهیزات فست فود آشنا کردیم که در هم در نهایت شما بتوانید با یک نگاه بسیار عالی و عمیق نسبت به سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی بتوانید زیر شاخه مخصوص خود را انتخاب کنید و در آن سرمایه‌گذاری کنید و درآمد کسب کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : البرز تجهیز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز