ب ب کیست؟ چه کسی جان صابر ابر را تهدید می‌کند؟

صابر ابر-کاماپرس
ژیوار

صابر ابر ، بازیگر تئاتر و سینما، شب گذشته متنی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر و در آن به این مسئله اشاره کرد که شخصی که «ابر» او را با نام اختصاری (ب ب) خوانده، امنیتِ زندگی او و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

به گزارش کاماپرس، این بازیگر در بخشی از متن خود نوشته است: «برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون می‌دانم که افراد دیگری نیز در سال‌های گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند (به گواه سوء سابقه قضایی) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم.»

او در این باره نوشت:  «من به عنوان یک شهروند در این شهر همواره در حد توانم مراقب زیست و زندگی شخصی خودم، اطرافیانم و دیگر شهروندان بوده‌ام. حالا لازم می‌دانم مطلبی را با شما در میان بگذارم که مشخصا اشاره به عدم امنیت دارد. امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم (ب.ب) طی چند سال اخیر شده است. در طی ماه‌ها و روزهای اخیر بارها به دادگاه مراجعه کرده‌ام؛ اما این شخص همچنان حمله به قصد ضرب و جرح انجام داده و  تهدید به اسیدپاشی، آدم ربایی، زورگیری و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره … می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ابر در ادامه‌ی این پست خود نوشته است: «این فرد به دروغ‌پراکنی در فضای مجازی و تهیه خوراک کثیف برای صفحاتی می‌کند که هویتشان کاملاً مشخص است؛ اما این یادداشت یک دلیل مهم دارد: «امنیت زیستن». تا به امروز از این اعلام خودداری کردم تا اضطرابی را به جامعه تزریق نکنم، اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهی یافت تا ارازل و همدستانش را به قانون بسپارم. امیدوارم این یادداشت شروعی باشد برای قطع این جریان من منتظر طی مراحل قانونی طبق روال پیش رو و از نتیجه شما را پیشتر نخواهم گذاشت.»

این بازیگر سینما و تئاتر، ادامه داده است که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی‌اش به وجود بیاید سبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانش به خوبی او را می‌شناسند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “ب ب کیست؟ چه کسی جان صابر ابر را تهدید می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز