کشته شدن بازیگر معروف و دو دختر جوانش + عکس

کشته شدن بازیگر معروف و دو دختر جوانش + عکس-کاماپرس

کریستین الیور بازیگر ۵۱ ساله، به همراه دو دخترش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ان‌دی‌ تی‌وی‌، کریستین الیور بازیگر سینمای آلمان و هالیوود که برای بازی در فیلم «مسابقه سرعت» شهرت داشت، در یک سانحه هوایی بر فراز دریای کارائیب درگذشت.

این بازیگر سرشناش، همچینن در ۲ فصل سریال پلیسی موفق «هشدار برای کبری ۱۱» حضور داشت و محبوبیت زیادی برای بازی در این سریال کسب کرده بود.

کریستین الیور و دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ ساله به همراه خلبان رابرت ساکس تنها مسافران هواپیمای کوچکی بودند که لحظاتی پس از برخاستن از بکیا، جزیره کوچکی در گرنادین‌ها در دریا سقوط کرد. این هواپیما در مسیر سنت لوسیا دچار حادثه شد.

کشته شدن بازیگر معروف و دو دختر جوانش + عکس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

به نظر می‌رسد که الیور به همراه خانواده‌اش در تعطیلات بودند، چرا که الیور چند روز قبل تصویری از یک ساحل گرمسیری در اینستاگرام منتشر کرده بود و نوشته بود: درود از جایی در بهشت! به جامعه و عشق… ۲۰۲۴ ما آمدیم!

بیشتر بخوانید:

این بازیگر میراثی غنی از بازی‌های تلویزیونی و سینمایی را از خود بر جای گذاشته است. حرفه بازیگری او در ژانرهای مختلف شکل گرفت و علاوه بر این الیور به انجام کارهای خیریه و تعهد به خانواده نیز شهرت داشت.

کشته شدن بازیگر معروف و دو دختر جوانش + عکس-کاماپرس

الیور در دوران حرفه‌ای خود با بازیگران برجسته‌ای مانند جورج کلونی در «آلمانی خوب» حضور داشته و در بیش از ۶۰  فیلم و برنامه تلویزیونی از جمله «والکری» با تام کروز و «باشگاه مراقبان بچه‌ها» در زادگاهش آلمان بازی کرده است.

کشته شدن بازیگر معروف و دو دختر جوانش + عکس-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز