5 اکسسوری ضروری و شیک برای آشپزخانه

۵ اکسسوری آشپزخانه - کاماپرس
ژیوار

اکسسوری یا لوازم جانبی آشپزخانه این روزها به شدت در میان مردم ترند شده است. یکی از دلایل آن زیبایی محیط آشپزخانه و دلیل دیگر کاربردی بودن و استفاده بهینه از فضاهای پرت داخل آشپزخانه است.

کاماپرس در این گزارش ۵ اکسسوری شیک برای آشپزخانه را معرفی می‌کند.

اکسسوری سبد آب چکان

اکسسوری آب چکان از دیرباز در آشپزخانه استفاده می‌شده و به حدی ضروری به نظر می‌رسد که می‌توان آن را از دسته اکسسوری خارج کرده و در میان لوازم ضروری خانه قرار داد. آب چکان در بالای سینک ظرفشویی خانه قرار می‌گیرد و ظروف شسته‌شده داخل آن گذاشته می‌شوند تا خشک شوند. البته امروزه با رواج استفاده از ماشین ظرفشویی این وسیله کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکسسوری آبچکان - کاماپرس

اکسسوری نظم کشویی

اکسسوری تقسیم‌کننده کشو کابینتی، فضای موجود را به چند دسته تقسیم می‌کند و به قاشق و چنگال موجود در آشپزخانه نظم می‌بخشد. این اکسسوری در واقع نظم‌دهنده کشوهای داخل کابینت است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

اکسسوری سبد سوپرمارکتی

این اکسسوری که به سرعت در میان پایتخت‌نشینان رواج یافته است، در حقیقت یک استند چندطبقه ایستاده بود که دارای ریل است و داخل کابینت قرار می‌گیرد. این اکسسوری توکار فضای مناسبی برای نظم‌دادن به خشکبار، خواروبار، انواع ماکارونی و مواد خوراکی و وسایل بهداشتی ایجاد می‌کند.

سوپرمارکتی - کاماپرس

اکسسوری مجیک کرنر

کابینت‌های گوشه آشپزخانه عموما غیرقابل استفاده به نظر می‌رسند؛ اما اکسسوری مجیک کرنر فضایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه ایجاد می‌کند. این اکسسوری معمولا از دو سایز سبد کوچک و بزرگ تشکیل شده و در هر دو کنج چپ و راست آشپزخانه قابل استفاده است.

اکسسوری سطل زباله

اکسسوری سطل زباله از جمله آیتم‌های محبوب زنان خانه‌دار است. این اکسسوری در حقیقت تشکیل شده از یک کابینت سطل زباله که ظاهری بسیار شکیل‌تر از سطل زباله معمولی دارد و می‌توان زباله‌های خشک و تر را تفکیک کرد. این اکسسوری در واقع دو سطل زباله ریلی است که در داخل کابینت نصب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ژرمن کالاهیس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز