کدام کابینت برای دکوراسیون داخلی لوکس مناسب است؟

کابینت یکی از مهم‌ترین ارکان دکوراسیون داخلی است، به طوری که هنگام بازسازی ساختمان یکی از اولین مواردی که باید انتخاب شود، کابینت آشپرخانه است تا بتوان همه اجزا را با آن هماهنگ کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مبل و دکوراسیون اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، باید توجه داشت که کابینت ها تنها در دکوراسیون آشپزخانه موثر نیستند؛ بلکه با توجه به طراحی آشپزخانه‌های مدرن امروزی که به سبک مدرن هستند، کابینت یکی از اجزای تاثیرگذار بر دکوراسیون داخلی مدرن محسوب می‌شود. نکته بعدی در مورد کابینت ها این است که  نه تنها در منازل که در ادارات هم کاربرد دارند؛ بنابراین در دکوراسیون اداری نیز نقش پررنگی دارند.

به همین دلیل، در ادامه این مطلب به نکاتی پرداخته می‌شود که دانستن آن‌ها برای طراحی کابینت در چیدمان داخلی مفید است؛

آریاک سفر

بهترین جنس کابینت برای منزل و اداره

در گام اول، باید بدانیم که هدف از طراحی داخلی این است که محیط زیبا و البته کاربردی باشد؛ یعنی محیط صرفا زیبا یا صرفا کاربردی در طراحی دکوراسیون جایی ندارد. بنابراین باید با توجه به محیط، متریالی را برای کابینت‌ها انتخاب کرد که علاوه بر چشم‌نواز بودن، کاربری مناسبی داشته باشند.

کابینت فلزی: برای داشتن یک کابینت آشپزخانه ارزان، فلز بهترین گزینه است. امروزه با اینکه استفاده از کابینت‌های فلزی چندان رایج نیست اما همچنان کیفیت بالایی دارند و نمی‌توان منکر عمر طولانی و مقاومت‌شان در برابر رطوبت شد. این نوع کابینت شیک و ارزان ، بیشتر مناسب آشپزخانه‌های اداری است که نسبت به آشپزخانه‌های منازل بیشتر در معرض رطوبت، چربی و آلودگی هستند.

کابینت ام دی اف: رایج‌ترین انواع کابینت در دکوراسیون آشپزخانه است. این نوع کابینت، مغزی ام دی اف و روکش ملامینه دارد، به همین دلیل در برابر رطوبت، آب، گرما و اصطکاک مقام است. همچنین به خاطر روکش‌های متنوع ام دی اف، از این جنس برای هماهنگی با دکوراسیون داخلی استقبال زیادی می‌شود.

کابینت هایگلاس: کابینت آشپزخانه هایگلاس یکی از انواع کابینت آشپزخانه شیک و ارزان است که برای دکوراسیون داخلی لوکس نیز کاربری خوبی دارد. کابینت آشپزخانه هایگلاس دارای روکشی براق است که نور را در فضا منعکس می‌کند و زیبایی دوچندان به آن می‌بخشد. درواقع، اگر محیط آشپزخانه کم‌نور باشد می‌توان از این کابینت آشپزخانه شیک و مدرن برای افزایش روشنایی هم استفاده کرد تا محیط نشاط‌آور و سرزنده شود.

قیمت کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت آشپزخانه در حال حاضر، از متری 2 میلیون تومان تا متری 14 میلیون تومان متفاوت بوده و علت این اختلاف قیمت هم جنس و طرح‌های متنوع آن است. البته سازنده و طراح کابینت نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت کابینت هستند. از این رو، در ادامه چهار مرکز معتبر برای مشاوره طراحی و خرید کابینت معرفی خواهند شد؛

ایده چین

شما اگر بخواهید برای منزل و یا محل کار خود حتی باغ و ویلای شخصی وسیله‌ای بخرید یا آن را بازسازی کنید، یا از نو بسازید نیاز به راهنمایی دقیق دارید تا راحت‌تر و با مشورت درست این کار را انجام دهید. ایده چین مرجعی است که خود، کالا یا خدماتی ارائه نمیدهد ولی مباحث و اهالی فن دکوراسیون داخلی را بصورت تخصصی دنبال می‌کند.

دکوطرح

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح شرکتی باسابقه در امر بازسازی و دکوراسیون داخلی در شهر تهران است که به مشتریان خود جلسات مشاوره و بازدید را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد و حتی در صورتی که قراردادی با ما عقد نکنید بازدید و مشاوره رایگان باقی می‌ماند.

گریت کابینت

مجموعه گریت کابینت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز صنعت چوب و مناسب ترین قیمت‌ها در بازار چوب در سراسر ایران همراه شما مشتریان محترم برای خدمات کابینت آشپزخانه، المان‌های چوبی اتاق خواب و اتاق اداری است؛ بازدید و مشاوره گریت کابینت نیز کاملا رایگان است.

نوین کابین

نوین کابین با بیش از 20 سال سابقه در تولید دکوراسیون داخلی اعم از انواع سبک های کابینت آشپزخانه و درب های لابی و ورودی چوبی توانسته با گارانتی 3 الی 5 ساله برای محصولاتش، و همچنین وجود تولیدی کابینت در کنار نمایشگاه دائمی کابینت و درب، در بین کابینت سازان دیگر قیمت پایین‌تر در عین حال خدمات بیشتری ارائه دهد.

مرتبط با : ایده چیندکوطرحگریت کابینتنوین کابین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز