۵ کافه روباز در تهران برای شهریور ماه

کافه های روباز تهران - کاماپرس
ژیوار

کافه‌های روباز تهران معمولا جزو کافه‌های لوکس‌، باکیفیت‌ و معروف‌ شهر به شمار می‌روند. بسیاری از این کافه‌ها خانه‌ یا عمارت‌های قدیمی پایتخت بوده‌اند که هرکدام داستانی دارند. در این بین خانه‌های لوکس و اشرافی هم در میانشان پیدا می‌شود. کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ کافه روباز در تهران برای شهریورماه پرداخته است.

کافه تهرون؛ آش‌رشته در خانه قدیمی پایتخت

کافه تهرون در خیابان ویلا از معروف‌ترین کافه‌های روباز پایتخت به شمار می‌رود. این کافه غذاهای متنوعی نیز دارد که به خوشمزگی معروفند؛ به ویژه دلمه و آش رشته . این کافه شبیه خانه‌های قدیمی است. حوض زیبای فیروزه‌ای رنگ، گلدان‌های گل اطراف آن، کاشی‌کاری به شیوه خانه‌های قدیم و قاب عکس‌هایی از ساکنین قدیمی، ساکنین خانه‌ای که اکنون تبدیل به یک کافه روباز زیبا شده است.

آدرس این کافه خیابان ویلا، کوچه خسرو، پلاک ۳۹ است.

کافه های روباز تهران - کاماپرس

چای بار؛ صبحانه در کلاه فرنگی

کافه چای بار در ساختمان کلاه فرهنگی باغ انجمن خوشنویسان واقع شده که قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد. این کافه هم فضای سرپوشیده و هم فضای روباز دارد و صبحانه‌های معروفی سرو می‌کند. این کافه در خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵ واقع شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کافه ویکولو؛ لوکس و متفاوت

یکی از کافه‌های روباز و لاکچری تهران، کافه ویکولو است. این کافه در قیمت رویال فلور مجتمع مدرن الهیه واقع شده است. در فضای باز این مجتمع کافه ویکولو با دکوراسیونی چشم‌نواز از مشتریان پذیرایی می‌کند و قطعا حضور در این کافه تجربه‌ای دلپذیر خواهد بود.

کافه های لوکس تهران - کاماپرس

مجنون کافه؛ جنون پایتخت با طعم قهوه

مجنون کافه حساب سیگاری‌ها را از غیر سیگاری‌ها جدا کرده است. در این کافه یک فضای باز متعلق به افراد سیگاری و فضای باز دیگر مخصوص افراد غیرسیگاری است. از این کافه پارک فدک شهرک غرب قابل مشاهده است. علاوه بر قهوه، پیتزاهای این کافه نیز معروفند. پارکینگ بزرگ کافه یکی از مزایای اصلی آن است. این کافه در آدرس شهرك غرب، خيابان ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک واقع شده است.

مجنون کافه - کاماپرس

کافه حیاط شماره ۶۵؛ کارگاه نجاری و گالری در دل کافه

کافه حیاط شماره ۶۵ شبیه هیچ‌یک از کافه‌های دیگر تهران نیست. در زیرزمین این کافه یک کارگاه نجاری و گالری واقع شده است. داخل خانه و حیاط آن تبدیل به کافه شده‌اند. این کافه همواره مملو از مشتری بوده و گاهی باید منتظر بایستید تا یک میز خالی شود. آدرس این کافه عجیب و جذاب، میدان فردوسی، خیابان موسوی، سر کوچه ی اعتمادی مقدم، پلاک ۳۲  است.

نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “۵ کافه روباز در تهران برای شهریور ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز