بهترین کافه های تهران در یک نگاه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران مملو از انواع کافه‌ و قهوه خانه‎ با سبک‌ها و داستان‌های متفاوت است. چنانچه یک سفر تفریحی یا کاری به تهران در پیش دارید، شاید بد نباشد با بهترین کافه‌های پایتخت آشنا شوید. پس از رزرو بلیط هواپیما به مقصد تهران، احتمالا به دنبال کافه‌ای هستید که انتظارات شما را برآورده کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از بهترین کافه‌های تهران پرداخته است.

کافه باکارا، بهشتی برای عاشقان همبرگر

اگر به دنبال یک کافه در فضای باز هستید، قطعا کافه باکارا باید یکی از انتخاب‌های برتر شما باشد. با وجود اینکه این کافه هم در فضای داخلی و هم در فضای باز از مهمانان استقبال می‌کند، با انتخاب یک میز در حیاط زیبای این کافه می‌توانید از تماشای آبنما لذت ببرید. کافه باکارا در یک خانه قدیمی بازسازی شده قرار دارد که حال و هوای نوستالژیک ایرانی را به این مکان می‌آورد.

باکارا به داشتن همبرگر واقعا خوشمزه معروف است، اما اگر عاشق همبرگر نیستید، منوی آن شامل انواع مختلفی از گزینه‌های دیگر از جمله نوشیدنی‌های سرد و گرم، سالاد، پیش غذا، دسر، صبحانه، غذاهای محلی و بین المللی و امثال آن می‌شود. این کافه به ایستگاه مترو انقلاب بسیار نزدیک است.

راز آسمان پایتخت

کافه روحی، فضایی سنتی و زیبا

چه ساکن پایتخت باشید و چه گردشگر، به احتمال زیاد از وقت‌گذرانی در بازار و و کافه‌های میدان تجریش لذت خواهید برد. کافه روحی با موقعیتی نزدیک به بازار تجریش، یکی از برترین کافه‌های سنتی تهران است. تزئین این کافه یادآور ایران دهه 60 و 70 میلادی بوده و منوی کافه شامل غذاها و نوشیدنی‌های مختلف ایرانی است. کافه روحی غذاهای خیابانی ایرانی لذیذی مانند انار با گلپر، هندوانه خلال شده و ذرت کبابی را نیز در منوی خود دارد.

کافه رستوران گودو یاس

اگر می‌خواهید از غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرید، کافه گودو یاس بهترین انتخاب است. این ساختمان قبلاً یک خانه قدیمی ایرانی متروکه بوده و اکنون به کافه‌ای زیبا تبدیل شده است. کافه‌ای زیبا که یاد و خاطرات خانه‌ قدیمی مادربزرگ را به ذهن تداعی می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که این کافه را به مکانی خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند، حوض زیبای وسط حیاط است که با بشقاب‌های گل سرخ ایرانی تزئین شده است. اگر قصد دارید در آخر هفته به این کافه بروید، بهتر است از قبل به فکر رزرو آن باشید.

کافه سام، فضایی مناسب برای قرارهای کاری

کافه سام با چهار شعبه مختلف در تهران، یکی از بهترین کافه‌های پایتخت به ویژه برای برگزاری یک جلسه کاری است. اگر عاشق قهوه هستید، این کافه انتخاب خوبی برای شماست. منوی این رستوران اگرچه غذاهای سنتی ایرانی را در بر نمی‌گیرد، اما غذاهای خوشمزه گوناگونی طبخ می‌کند که می‌توانید از صرف آ‌ن‌ها لذت ببرید. این کافه برای گیاهخواران نیز پیشنهادات خاص خود را دارد.

کافه تهرون

اگر می‌خواهید از غذاهای سنتی ایرانی لذت ببرید، کافه تهرون یکی از بهترین کافه‌های پایتخت است. این کافه منوی گیاهی و بدون گلوتن ارائه می‌دهد تا افراد با رژیم‌های غذایی مختلف بتوانند از غذاها و نوشیدنی‌های محلی ایرانی لذت ببرند. این کافه در قلب تهران واقع شده و به دلیل حیاط زیبای آن، در فصل بهار و تابستان از ازدحام بیشتری برخوردار است. فضای داخلی با مبلمان و تصاویر قدیمی، شما را به تهران قدیم می‌برد و تجربه‌ای بی نظیر به شما هدیه می‌دهد.

ارزان‌ترین بلیط هواپیما به تهران را همین امروز رزرو کنید

به همان میزان که انتخاب یک کافه دنج و دلنشین می‌تواند سخت باشد، رزرو بلیط هواپیما شیراز تهران نیز برای برخی چالش‌برانگیز است. آژانس آس چارتر، امکان رزرو بلیط هواپیما به مقاصد گوناگون را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار مسافران قرار داده است. وبسایت این مجموعه به آدرس /https://ascharter.ir امکانات دیگری نظیر رزرو تور ارائه می‌کند. آس چارتر در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آس چارتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز