سفر به سریلانکا؛ کوچک اما شگفت انگیز

تور سریلانکا - کاماپرس
ژیوار

سریلانکا کشوری کوچک اما پر از شگفتی‌های مختلف است. این کشور مملو از دشت‌های مرتفع و جنگل‌های سرسبز بوده و درعین‌حال سواحل خیره‌کننده‌ای را در خود جای داده است. سفر به سریلانکا شروع یک ماجراجویی و انجام فعالیت‌های متنوع و هیجان‌انگیز است که تا سال‌ها در ذهن مسافران ثبت می‌شود. افراد با هر سن و سالی می‌توانند به این کشور سفر کرده و از حیات‌وحش شگفت‌انگیز در کنار جاذبه‌های طبیعی وسیع آن لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

پارک ملی سریلانکا ازجمله بهترین و پرماجراترین مکان‌ها برای بازدید در این کشور به‌حساب می‌آید. با رفتن به این پارک گردشگران فرصت کافی برای تماشای مناظر دیدنی و حیات‌وحش و گیاهان مختلف سریلانکا را دارند. در این پارک طیف وسیعی از حیواناتی مانند فیل، گاومیش و گوزن وجود دارد.

تور سریلانکا - کاماپرس

قلعه سیگیریا از بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های تاریخی سریلانکا به‌حساب می‌آید و مسافران می‌توانند با بالا رفتن از پلکان به این قلعه زیبا برسند. سالانه افراد زیادی برای بازدید از این قلعه به سریلانکا سفر کرده و محو تاریخ غنی و فرهنگ بی‌نظیر آن می‌شوند. قلعه سیگیریا در میان انبوهی از جاذبه‌های طبیعی قرار گرفته و نقاشی‌های مختلفی بر دیوارهای این مکان دیده می‌شود.

همچنین سریلانکا از بهترین مقاصد برای تجربه غواصی است. وجود گونه‌های مختلف آبزیان و مرجان‌های متنوع و کشتی‌های غرق شده در اعماق آب، لذت غواصی در سواحل این کشور را دو چندان می‌کند و با سفر به درون آب می‌توان دنیای رنگارنگ اعماق آن را کشف کرد.

دریان سفر امید

بازدید از صومعه‌های متعدد این کشور احتمالاً از بهترین تجربه‌های سفر به سریلانکا باشد. این صومعه‌ها ریشه در فرهنگ بودایی داشته و زیبایی‌‌های متنوعی را در خود جای داده است. پس از بازدید از این مکان‌ها افراد می‌توانند از بازارهای سنتی دیدن کرده و صنایع‌دستی مختلفی را بخرند.

تور سریلانکا - کاماپرس

بهترین زمان سفر به سریلانکا

تقریباً در تمامی ماه‌های سال می‌توان به سریلانکا سفر کرد. بااین‌حال برخی افراد علاقه‌ای به سفر در هوای بارانی و با رطوبت بالا ندارند. به همین دلیل بهتر است از قبل درباره زمان بارش باران‌های موسمی در این کشور اطلاعاتی داشته باشید. در سواحل جنوب و غرب سریلانکا و به‌طور تقریبی در شهریور و اردیبهشت باران‌های شدیدی در این مناطق می‌بارد. اما در ماه‌های آبان و اسفند این باران‌ها در مناطق شمال و شرق این کشور می‌بارد. بنابراین مسافران با اطلاع کامل از شرایط اقلیمی می‌توانند بهترین زمان سفر خود به سریلانکا را برنامه‌ریزی کنند.

حمل‌ونقل در سریلانکا چگونه است؟

رفتن به مناطق مختلف سریلانکا به دلیل وجود حمل‌ونقل گسترده در این کشور کار راحتی است. با استفاده از انواع وسایل حمل‌ونقل در این کشور می‌توان به‌آسانی به مناطق دور سریلانکا سفر کرد. اولین وسیله نقلیه راحت برای رفتن به مناطق مختلف استفاده از خودرو است؛ البته مسافران می‌توانند برای کاهش هزینه‌های سفر از اتوبوس نیز برای رفت‌وآمدهای خود استفاده کنند.

در اینجا باید گفت که دسترسی به مناطق مختلف با اتوبوس بسیار آسان است. گردشگران می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌ها حتی به دور افتاده ترین نقاط این کشور را هم بروند. هم‌چنین می‌توان از قطارهای معروف سریلانکا و یا هلیکوپتر برای رفتن به مناطق مختلف استفاده کرده و از زیبایی‌های فوق‌العاده مسیر لذت برد.

تور سریلانکا - کاماپرس

اقامت در سریلانکا

مدت‌زمان اقامت در سریلانکا تا حد زیادی به‌وقت آزاد افراد بستگی دارد. مسافران می‌بایست از قبل درباره مکان‌های مختلف این کشور اطلاعاتی به دست آورده و سفر خود را برنامه‌ریزی کنند. البته با رزرو تور ترکیبی سریلانکا می‌توانند این مسئولیت را به آژانس مسافرتی واگذار کرده و به‌راحتی از سفر خود لذت ببرند. توانایی افراد در بازدید و تماشای زیبایی‌های سریلانکا متفاوت است؛ با این حال اگر گردشگران بخواهند بیشتر مناطق این کشور را با استراحت و آرامش کامل تماشا کنند تقریبا به سه هفته زمان احتیاج دارند.

قیمت تور سریلانکا

محاسبه دقیق قیمت تور سریلانکا به عوامل مختلفی مانند تعداد مسافران و مدت زمان سفر و نوع اقامت افراد بستگی دارد.  با رزرو تور سریلانکا افراد می‌توانند بسیاری از زیبایی‌های طبیعی و تجربه‌های مختلف را در یک قاب تجربه کنند.

تور سریلانکا - کاماپرس

رزرو تور ترکیبی سریلانکا از آریاک سفر

همان‌طور که گفته شد سریلانکا مملو از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی متنوع است و از بهترین مقاصد سفر برای گذراندن تعطیلات به‌حساب می‌آید. افراد برای رزرو تور ترکیبی سریلانکا و اطلاع از قیمت آن می‌توانند با آریاک سفر در تماس باشند. آژانس هواپیمایی آریاک سفر با 20 سال سابقه، انواع خدمات رزرو تور و اخذ ویزا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور ترکیبی سریلانکا می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کرده و یا با شماره 02157816 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز