رنگ آیفون 16 فاش شد؛ تیتانیوم صحرایی

ژیوار

آیفون 16 پرو احتمالاً رنگ جدیدی به نام “تیتانیوم صحرایی” خواهد داشت. این رنگ جدید جایگزین رنگ آبی تیتانیومی خواهد شد که در مدل‌های قبلی آیفون مشاهده شده است.

به گزارش کاماپرس تصاویری که از طریق حساب کاربری Majin Bu در شبکه ایکس منتشر شده‌اند، ترکیب رنگ احتمالی آیفون 16 پرو را نشان می‌دهند، که شامل رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و خاکستری است. رنگ طلایی بسیار تیره است و انتظار می‌رود آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنان از تیتانیوم برای ساخت بدنه استفاده کنند، مشابه مدل‌های آیفون 15 پرو .

آیفون 16 و آیفون 16 پرو مکس احتمالاً در ماه سپتامبر یا شهریور سال 2024 عرضه خواهند شد. این مدل‌ها به عنوان جانشین گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس معرفی شده‌اند و انتظار می‌رود در زمینه طراحی، عملکرد و دوربین، تجربه کاربری را بهبود بخشند.

آیا ظرفیت باتری آیفون 16 افزایش یافته است؟

بله، ظرفیت باتری مدل‌های مختلف آیفون 16 در مقایسه با نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با افزایش ظرفیت باتری در حدود 2 تا 6 درصد در مقایسه با نسل‌های قبلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این افزایش ظرفیت می‌تواند به بهبود عملکرد و طول عمر باتری کمک کند. با این حال، نسخه آیفون 16 پلاس با بهره‌مندی از باتری 4006 میلی‌آمپرساعتی از ظرفیت باتری کمتری نسبت به نسل قبلی خود بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رنگ آیفون 16 فاش شد؛ تیتانیوم صحرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز