خرید بهترین مخلوط کن چند کاره

مخلوط‌کن کوخ مدل KBC2242
ژیوار

امروزه مخلوط کن چند کاره جای خود را به خوبی در منازل پیدا کرده است. دلیل اینکه مخلوط کن‌ چند کاره جزو وسایل بسیار مهم آشپزخانه‌های امروزی است، داشتن سه قسمت متفاوت برای آسیاب کردن، خرد کردن و میکس کردن مواد غذایی مختلف است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مخلوط کن چند کاره پرطرفدار پرداخته است.

مخلوط‌کن کنوود مدل BLM45

کنوود یکی از برندهای مطرح بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه است که محصولات خود را باکیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌کند. مخلوط‌کن کنوود مدل BLM45 را نیز می‌توان یک وسیله پرکاربرد و با دوام برای هر نوع استفاده در آشپزخانه معرفی کرد.

این مخلوط کن در رنگ استیل به بازار عرضه شده و عملکرد آن برای کار در دو سرعت مختلف برنامه‌ریزی شده است. داشتن قطعات قابل شست و شو و قفل درپوش از جمله ویژگی‌های این مخلوط‌کن است. BLM45 هم اکنون به قیمتی حدود چهار میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

مخلوط‌کن کوخ مدل KBC2242

کوخ نیز یکی دیگر از برندهای تولید لوازم آشپزخانه است که مخلوط‌کن‌های خود را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده است. KBC2242 یکی از این مدل‌های بسیار زیبا است که در رنگ سفید تولید شده و با هر دکوراسیون آشپزخانه‌ای قابلیت همخوانی دارد.

داشتن تیغه چهار لبه تیتانیوم، این مخلوط کن را به یکی از قوی‌ترین وسایل مشابه در بازار تبدیل کرده است. KBC2242 دارای 1.5 لیتر گنجایش است و به قیمتی حدود شش میلیون و 490 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخلوط‌کن کوخ مدل KBC2242

مخلوط‌کن کوخ مدل KBG2200

مخلوط‌کن کوخ مدل KBG2200 یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند بوده که بسیار متفاوت از سایر مخلوط‌کن‌ها با ترکیب رنگ مشکی و استیل طراحی و روانه بازار شده است. این مخلوط کن 1500 واتی اگرچه یک محصول چند کاره قدرتمند است، اما از دیگر محصولات این برند قیمت پایین‌تری دارد.

سرعت این محصول در 15 حالت قابل تنظیم است و استفاده از تیغه‌های شش لبه تیتانیومی بر قدرت آن افزوده است. گنجایش پارچ 2.5 لیتری نیز باعث می‌شود که برای خانواده‌های پرجمعیت و مهمانی‌ها نیز مناسب باشد.

مخلوط کن KBG2200 به قیمتی حدود چهار میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخلوط‌کن فیلیپس مدل HR3760

فیلیپس نیز یکی از مخلوط کن‌های چندکاره خود را با مدل HR3760 به بازار عرضه کرده است. این مدل در دو رنگ ترکیبی استیل و مشکی با طراحی بسیار مدرن تولید شده است. از ویژگی‌های بسیار خاص این مخلوط کن می‌توان به داشتن دو شیکر اشاره کرد.

این محصول چند کاره دارای 12 سرعت مختلف و برنامه‌های خودکار است. گنجایش پارچ این وسیله نیز دو لیتر بوده و از شیشه پیرکس ساخته شده است. هر کدام از شیکرها نیز 600 میلی لیتر ظرفیت دارند. مخلوط‌کن فیلیپس مدل HR3760 به قیمتی حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخلوط‌کن کوخ مدل KBC2240

علاقه‌مندان به محصولات خاص می‌توانند مخلوط‌کن کوخ مدل KBC2240 را که در رنگ بسیار زیبای کرم طراحی و ساخته شده است، به آشپزخانه خود اضافه کنند. این مخلوط کن علاوه بر زیبایی، دارای قدرت بسیار بالایی است و با گارانتی 18 ماهه به مشتری عرضه می‌شود.

داشتن پارچ 1.5 لیتری از جنس شیشه پیرکس، تیغه چهار لبه تیتانیومی، دو سطح سرعتی، عملکرد پالس و توان 1000 واتی از دیگر ویژگی‌های این محصول است که به قیمتی حدود شش میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید بهترین مخلوط کن چند کاره از «لوازم خونگی»

لوازم خونگی یکی از بهترین و بزرگترین سایت‌های فعال در حوزه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی و وسایل منزل است. این فروشگاه از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز خدمات خود را برای خرید آنلاین وسایل مورد نیاز خانواده‌ها به صورت نقد و اقساط گسترش داده است. قیمتهای اعلامی در این گزارش نیز برگرفته از سایت لوازم خونگی بوده است.

علاقه‌مندان برای خرید لوازم خانگی می‌توانند به وبسایت lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02166706005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز