راهنمای خرید لپ تاپ لنوو (ارزان و اقتصادی)

ژیوار

برای خرید لپ تاپ لنوو که قیمتی مناسب و اقتصادی داشته باشد، می‌توان در مدل‌های مالتی مدیا، قیمت حدودی 20 میلیون تومان را در نظر داشت. همچنین برای خرید محصولات گیمینگ بهتر است افراد بیش از 50 میلیون تومان هزینه کنند. این محصولات اغلب کیفیت مناسبی دارند و صفحه نمایشی فول اچ دی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، برای خرید لپ تاپ لنوو 3 محصول پرطرفدار و اقتصادی را معرفی می‌کند.

خرید لپ تاپ لنوو با مدل IdeaPad Slim3 15IRU

این مدل از لپ تاپ لنوو با سری پردازنده Core i3 عرضه شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 18 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول بدون سیستم عامل، از باتری 47 وات ساعتی پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ سریع نیز دارد. همچنین این لپ تاپ، ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و سازنده پردازنده گرافیکی آن اینتل است.

این محصول سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی و پنل TN دارد. در این لپ تاپ، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی ارائه می‌شود و کیفیت تصویر، فول اچ دی است. استفاده از این لپ تاپ با صفحه نمایش مات، برای کاربردهای عادی و مالتی مدیا توصیه می‌شود.

دریان سفر امید

خرید لپ تاپ لنوو با مدل IdeaPad 5 15IAL7

این مدل از لپ تاپ لنوو دارای ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی است و با قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی دارد و وضوح تصویر فول اچ دی را ارائه می‌دهد. همچنین این لپ تاپ از سری پردازنده Core i5 استفاده می‌کند.

در خرید لپ تاپ لنوو با این مدل، ظرفیت باتری 76 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تنها با 15 دقیقه شارژ امکان استفاده 2 ساعته از این محصول فراهم می‌شود. این لپ تاپ با کاربرد عمومی، گزینه‌ای جذاب برای دیدن فیلم و سریال است و در استفاده خانوادگی عملکرد مناسبی را نشان می‌دهد.

خرید لپ تاپ لنوو با مدل LOQ 15IRX9

افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ لنوو برای گیمینگ هستند می‌توانند با قیمتی ارزان و اقتصادی این مدل را تهیه کنند. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی است و با قیمت 59 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سری پردازنده به کار رفته در این مدل Core i7 و مدل پردازنده گرافیکی آنGeForce RTX 4050 است. این لپ تاپ لنوو ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی دارد.

رزولوشن صفحه نمایش در این لپ تاپ 1920 در 1080 پیکسل است و نرخ نوسازی تصویر آن به 144 هرتز می‌رسد. این لپ تاپ با روشنایی 300 نیتی و پوشش صد درصدی دامنه رنگی sRGB بهترین گزینه برای گیمرهای جوان است. این محصول ظرفیت باتری 60 وات ساعتی دارد و کیبورد آن همراه با نور پس زمینه طراحی می‌شود.

در خرید لپ تاپ لنوو به چه مسائلی دقت کنیم؟

در صورتی که افراد به دنبال لپ تاپ لنوو ارزان قیمت هستند بهتر است محصولاتی با سری پردازنده Core i3 و یا Core i5 را تهیه کنند و تا حد ممکن اگر توانایی مالیشان اجازه می‌داد به کمتر از این قانع نباشند. این لپ تاپ‌ها حتی اگر برای کاربرد روزمره استفاده شوند، همچنان با پردازنده‌های قوی‌تر عملکرد مناسب‌تری خواهند داشت و در آن‌ها اجرای همزمان چند برنامه مختلف آسان‌تر اتفاق می‌افتد.

نکته دیگری که در خرید لپ تاپ اهمیت دارد کیفیت صفحه نمایش آن است. شاید ظرفیت حافظه داخلی و رم را بتوان با لوازم دیگری جبران کرد، اما ضعف کیفیت صفحه نمایش جبران ناپذیر است و در سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی بهترین گزینه خواهد بود.

خرید لپ تاپ لنوو از «سازگار ارقام»

شرکت «سازگار ارقام» از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه انفورماتیک کشور است که کار خود را از سال 1369 آغاز کرده است. امروزه این مجموعه خدمات کاملی را در زمینه انواع لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، گوشی، تبلت و… ارائه می‌دهد. «سازگار ارقام» علاوه بر امکان خرید بهترین محصولات ضمانت شده با قیمت مناسب، بهترین گزینه برای تعمیر یا تعویض قطعات لپ تاپ و همچنین تعمیر گوشی نیز هست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات گوناگون «سازگار ارقام» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.shop.sazgar.com دیدن کنید و یا با تلفن 0218701 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز