تبلیغ جالب و بامزه شاسی بلند جدید مرسدس بنز (ویدیو)

مرسدس بنز G580 با فناوری EQ؛ خودروی برقی در اوج
ژیوار

مرسدس بنز به‌خاطر المپیک 2024 پاریس تبلیغ خلاقانه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز این تبلیغ خلاقانه را با متن زیر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«با تبریک به تمام ورزشکارانی که با پشتکار بالای خود از موانع عبور کردند و عزم بالای خود را نشان دادند. مدل جدید جی‌کلس ما با الهام از شما می‌خواهد به بالاترین قله‌ها برسد و باقدرت ادامه دهد. ولی صبر کنید… آیا واقعاً‌ می‌شود؟»

مرسدس بنز کلاس جی با 45 سال سابقه آفرود، حالا با مدل جی 580 خود که به فناوری ای‌کیو مجهز شده، قصد دارد وارد چشم‌انداز خودروهای برقی شود. این خودرو با چهار موتور برقی مجزای خود که 579 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند، مسیرهای آفرودش را با قدرت می‌پیماید. شاسی کلاسیک این خودرو، حالا تبدیل به جایگاهی برای باتری‌های آن شده است و همچون نیاکانش به پستی‌ و بلندی‌های زمین به‌چشم حقارت نگاه می‌کند، از سخت‌ترین شیب‌ها بالا می‌رود و  هرطور شده مسیر خود را در آب‌هایی با عمق یک‌متر باز می‌کند.

علاوه بر این راننده می‌تواند اطلاعات کلیدی را روی صفحه‌نمایش 12.3 اینچی ببیند تا از مسیرهای سرکش راحت‌تر عبور کند. چراغ خوشامدگویی نمادین این خودرو همچنان بی‌عیب است و در عین‌حال با فاصله 50 سانتیمتری از در خودرو روشن می‌شود. پشت در عقبی این مرسدس سیم شارژ، ابزار و زنجیرچرخ وجود دارد و حالا با هوش الکتریکی، بنز G580 قصد دارد از سریع‌ترین مسیرها برود و در عین‌حال، اگر لازم شد ایستگاه‌های شارژ را به‌راحتی مشخص کند.

دریان سفر امید

مرسدس بنز G580 با فناوری EQ؛ خودروی برقی در اوج

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این ویژگی‌ها، در مدل برقی G580 راننده دیگر با صدای غرش سنگین موتور بنزینی موقع استارت و گازدادن روبرو نیست و فضای عایق داخل اتاقک هم مزید بر علت است تا هیچ صدایی به‌گوش نرسد.

بااینکه مرسدس جی 580 نسخه اول خود را روانه بازار کرده، ولی همین نسخه ویژه تجهیزات و طراحی استانداردهای خاصی دارد، مثل پروژکتوری که با جمله «قوی‌تر از زمان» پیاده‌روها را روشن کرده و رنگ و رویه‌ صندلی‌های زیبایی دارد.

مرسدس بنز G580 با فناوری EQ؛ خودروی برقی در اوج

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز