سفر به ناکجا با الفبای سفر

سفر به ناکجا-کاماپرس
ژیوار

برای اولین بار در تاریخ ایران قرار است سفری به مقصدی نامعلوم توسط آژانس مسافرتی الفبای سفر برگزار شود و مسافران تا لحظه ورود به هواپیما نمی‌دانند قرار است به کجا سفر کنند.

آرزو رهبر، مدیرفروش آژانس مسافرتی الفبای سفر در گفت‌وگو با کاماپرس در مورد جزییات تور سفر به ناکجا گفت: این تور در تاریخ 1 شهریور به مدت 7 شب و 8 روز از مبدا تهران برگزار می‌شود. در این بازه زمانی مسافران تجربه‌های شیرینی را کسب می‌کنند.

سفر به ناکجا-کاماپرس

او افزود: هزینه این تور برای اتاق دو تخته 69 میلیون و 500 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 89 میلیون و 500 هزار تومان است و درجه سختی تور هم از پنج از 10 است بدین معنا که مسافران برای سفر به ناکجا، باید از توان جسمی خوبی برخوردار باشند. طبق گفته رهبر این سفر به مسافران بالای 10 سال پیشنهاد می‌شود و خردسالان آمادگی این ماجراجویی را ندارند.

رهبر در مورد خدمات این تور به اقامت در هتل 5 ستاره و cip رایگان فرودگاه امام اشاره کرد و گفت: برای این سفر فقط به اصل پاسپورت نیاز داریم.

دریان سفر امید

او همچنین در رابطه با ظرفیت تور ناکجا گفت: ظرفیت این تور ماجراجویانه به شدت محدود است و تعدادی از سفردوستان بی‌خبر از مقصد، دور هم جمع می‌شوند که تنها ویژگی مشترک آنها کنجکاوی و ماجراجویی است.

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از لوازم مورد نیاز این سفر، مسافران باید تا سه روز قبل از شروع ماجراجویی صبر کنند تا آژانس با چک کردن آب و هوای مقصد، اطلاعات لازم را آنها ارائه دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز