کراد ؛ پلتفرم مالی جدید گلرنگ در راه است

کرادگلرنگ-کاماپرس
ژیوار

سولماز صادق‌نیا، مدیرعامل گلرنگ‌ونچرز، در رویداد لندتک ایران خبر از راه‌اندازی پلتفرم تامین مالی جمعی «کراد گلرنگ» داد. او در این جلسه توضیح داد که گلرنگ قصد دارد تا پایان سال جاری، در صنایع پرریسک و باارزش غیر از حوزه ICT سرمایه‌گذاری کند. این اقدام بخشی از تلاش‌های گلرنگ برای توسعه پلتفرم تامین مالی جمعی است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

صادق‌نیا بیان کرد که 40 درصد از کسب‌وکارهای ایران می‌توانند از طریق تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام بهره‌مند شوند. با این حال، او اشاره کرد که در حال حاضر سهم این روش در پلتفرم‌های ایران صفر است و هیچ طرحی نتوانسته با این روش سرمایه جذب کند. وی همچنین اشاره کرد که نه فرابورس موفق به ایجاد روشی برای این کار شده و نه پلتفرم‌ها تمایلی به این موضوع نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

به نظر می‌رسد گلرنگ‌ونچرز در تلاش است تا با راه‌اندازی پلتفرم «کراد گلرنگ»، فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکارهای ایرانی در زمینه تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام ایجاد کند. با توجه به اینکه این روش در ایران هنوز به طور کامل توسعه نیافته است، این اقدام می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای تغییرات مثبت در بازار سرمایه باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : گلرنگگلرنگ ونچرز
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز