گلرنگ به طور رسمی مالک تپسی شد

گلرنگ بزرگ ترین سهام دار تپسی شد-کاماپرس

گلرنگ با خرید 68.95 درصد از سهام تپسی، مالک جدید این تاکسی اینترنتی شد. با توجه به متنی که تپسی در اختیار رسانه‌ها قرار داده، گلرنگ با پرداخت مبلغ بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان، این سهام را خریداری کرده است.

به گزارش کاماپرس، دو شرکت حقوقی خورشید سان و راستین ارزش سپهر به همراه چهار فرد حقیقی، دیروز و امروز سهام خود را طبق سازوکار سازمان بورس، به گلرنگ واگذار کردند.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تپسی نیز با انتشار ویدئویی اعلام کرد: گلرنگ خریدار 70 درصد از سهام تپسی بوده است، به این ترتیب نه تنها تپسی بعد از هفت سال وارد چرخه بعدی و بزرگ‌تر زندگی خود می‌شود، بلکه در این مسیر همراه و حامی توانمندی را در کنار خود دارد.

منشی‌پور با بیان اینکه از ترکیب سهام‌داران تپسی خارج شده است، سرمایه‌گذاران این پلتفرم را جزو اولین کسب‌وکارهایی در این رده دانست که به نتیجه سرمایه‌گذاری‌شان رسیده‌اند و اعلام کرد مشتاق است در این مسیر جدید به تپسی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که گلرنگ طی چند وقت اخیر در اکوسیستم استارتاپی کشور حضور پر رنگ‌تری داشته است، به گونه‌ای که چندی پیش نیز الوپیک را خرید و به‌نظر می‌رسد که اکنون پازل لجستیکی این شرکت تکمیل شده است. استارتاپ اُکالا و فروشگاه اینترنتی دارتیل به عنوان یک مارکت‌پلیس برای عرضه آنلاین کالا نیز از دیگر تجربیات گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی محسوب می‌شود.

همچنین اُفود نیز جدیدترین مجموعه تحت هدایت گلرنگ است که می‌خواهد رقیبی جدی برای اسنپ‌فود باشد. در این راستا به نظر می‌رسد که مالکیت گلرنگ در تپسی نیز می‌تواند به ارائه هرچه بهتر خدمات و سرویس‌دهی در افود کمک کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسیگلرنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز