راه اندازی سرویس مدرسه تپسی/کاهش 30 درصدی هزینه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با آغاز سال تحصیلی، پیدا کردن سرویس مدرسه امن و مطمئن یکی از بزرگترین درگیری‌های ذهنی خانواده‌هاست که گرانی و مشکلات اقتصادی نیز این دغدغه را تشدید کرده است. حال به نظر می‌رسد تپسی با ارایه خدمتی جدید با امتیازات خاصی همچون تضمین امنیت و کاهش هزینه، نسبت به رفع این دغدغه اقدام کرده است.

به گزارش کاماپرس، شرکت تپسی که همواره در ارایه خدمات نوین پیشگام بوده، این بار نیز با راه‌اندازی خدمتی جدید تحت عنوان “سرویس مدرسه تپسی” در جهت ارایه خدمات اقتصادی و کاربردی برای مشتریان خود اقدام کرده است.

معرفی “سرویس مدرسه تپسی”

سرویس مدرسه تپسی از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مرحله اول برای دانش‌آموزان شهر تهران فعال می‌شود.  در این میان متقاضیان می‌توانند از همین امروز با مراجعه به سایت تپسی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. البته در حال حاضر ثبت‌نام  تنها برای نیم سال اول تحصیلی (مهر تا دی) امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید:

در کمتر از 5 دقیقه ثبت نام کنید

گفتنی است با 4 گام می‌توان برای ثبت‌نام و  استفاده از سرویس مدرسه تپسی اقدام کرد:

راز آسمان پایتخت
  • ثبت نام آنلاین و غیرحضوری
  • پیش‌پرداخت رزرو سرویس با 500 هزار تومان
  • انتخاب راننده
  • پرداخت نهایی و ارسال مشخصات سرویس و راننده

مزایای اصلی سرویس مدرسه تپسی

  • تامین امنیت با اختصاص راننده ثابت و تایید شده
  • امکان پایش سفر توسط تیم امنیت تپسی
  • قابلیت ردیابی سفر از سوی والدین
  • قیمت به صرفه
  • تضمین بازگشت هزینه برای تعطیلات غیرتقویمی

کاهش 30 درصدی هزینه نسبت به سرویس سنتی

تورم و مشکلات اقتصادی برای تامین سرویس مدرسه مناسب مساله بعدی والدین است که تپسی با اعلام ارایه سرویس مدرسه با هزینه‌ای تا 30 درصد پایین‌تر نسبت به سرویس سنتی مدارس، در جهت رفع این دغدغه اقدام کرده است. همچنین تپسی اعلام کرده که در صورت رخداد تعطیلات غیر تقویمی و ناگهانی مانند تعطیلات ناشی از آلودگی هوا و غیره ، هزینه پرداخت شده بازگردانده می‌شود.

شرکت تپسی با برشمردن علل این کاهش قیمت به حذف واسطه‌های متعدد، قیمت‌گذاری هوشمند و سیستمی و ارایه سیستم مسیریابی به‌روز و کارآمد اشاره کرده است.

نحوه تعیین و پرداخت هزینه

کاربر در زمان ثبت نام، نوع سرویس (رفت‌وبرگشت، تنها رفت یا تنها برگشت) را انتخاب می‌کند. پس از درج مسیر و ساعت تردد، هزینه یک نیم‌سال تحصیلی برای او محاسبه شده و در صورت تایید و پرداخت، رزرو و ثبت‌نام قطعی می‌‌شود.

اقدامات تپسی جهت تضمین امنیت سرویس مدرسه

بر اساس اعلام شرکت تپسی سوابق رانندگان متقاضی شرکت در این طرح با دقت بررسی می‌شود. همچنین این افراد باید تمامی مدارک و گواهینامه‌های مورد تائید تاکسیرانی و وزارت کشور برای فعالیت به عنوان راننده سرویس مدرسه را ارایه کنند.

از طرف دیگر امکان رصد آنلاین سفر دانش‌آموزان از سوی والدین فراهم است. در عین حال تیم امنیت و پشتیبانی تپسی نیز به صورت مداوم در حال بررسی سفرهای سرویس مدرسه بوده و به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی در دسترس هستند.

امتیاز بعدی سرویس مدرسه تپسی در اولویت بودن والدین دانش‌آموزان در ساعت فعالیت سرویس مدرسه بوده و تیم‌های امنیت و پشتیبانی مجرب تپسی طی این مدت پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “راه اندازی سرویس مدرسه تپسی/کاهش 30 درصدی هزینه

  1. سالار حسینی گفته:

    مهم ترین چیز امنیت جانی بچه هاست پدر و مادر حاضر پول بیشتر بده ولی بچه اش یکسال سام بره و بیاد

  2. فاطمه طاهری گفته:

    هزینش هیچ فرقی با اسنپ روزانه نداره !!!
    ما اگه ۲۰ ملیون داشتیم که هزینه تبسی مدرسه رو بدیم که راننده مخصوص میگرفتیم۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز