تپسی پک چه خدمتی ارائه می دهد ؟

لست سکند

تپسی با ارائه خدمت جدیدی به نام تپسی پک قصد دارد بسته‌ها را 30 درصد ارزان‌تر از پیک‌های دیگر حمل‌ونقل کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تپسی به تازگی خدمت جدیدی به نام تپسی‌پک را برای متقاضیان خود ارائه کرده که افراد می‌توانند در بازه زمانی انتخابی بسته‌های خود را 30 درصد ارزان‌تر ارسال کنند.

نحوه کار با تپسی پک

افرادی که قصد ارسال بسته‌ دارند می‌توانند با مراجعه به بخش تپسی‌پک یک بازه زمانی 3 ساعته را به صورت دلخواه برای روز جاری یا روزهای آینده انتخاب کنند که طی این مدت زمان انتخابی برای ارسال سفارش، تپسی سفیری را برای انتقال اختصاص می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

سفیر تپسی در مسیر خود بسته‌های هم‌مسیر را نیز تحویل مقصد می‌دهد و سفارش‌دهنده می‌تواند همزمان موقعیت بسته خود را چک کند و به گیرنده بسته اطلاع دهد. البته در هر صورت بسته مورد نظر طی بازه زمانی انتخاب شده به مقصد خواهد رسید.

تپسی پک چه مزیتی دارد؟

به گفته تپسی، ارسال با این نوع پیک 30 درصد ارزان‌تر از ارسال با دیگر پیک‌ها خواهد بود و فرستنده اطمینان خواهد داشت که در بازه زمانی انتخابی، سفیر به طور قطعی پیدا می‌شود و بسته‌ها حداکثر تا 3 ساعت تحویل گیرنده می‌شود.

این سرویس فعلا در تهران فعال است و تمامی افراد امکان استفاده از این خدمت را دارند زیرا محدودیت تعداد بسته وجود نخواهد داشت. البته لازم به ذکر است که امکان پرداخت در مقصد وجود ندارد و فرستنده باید پرداخت کامل را انجام دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز