برگزاری دوره ام‌بی‌ای فروش آنلاین در دانشگاه علمی کاربردی گلرنگ

لست سکند

دانشگاه گلرنگ اقدام به برگزاری دوره ام‌بی‌ای فروش آنلاین برای کسب و کارهای مختلف کرده است. این دوره به منظور آشنایی بیشتر متقاضیان با روش‌های علمی و عملی فروش آنلاین و با هدف افزایش دانش، مهارت و توانایی اقشار مختلف جامعه در حوزه مذکور ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در دو سال اخیر، با به وجود آمدن بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها در زمینه فروش با مشکلات جدی روبرو شدند. در واقع برخی کسب و کارها به دلیل نداشتن سیستم فروش آنلاین یا جدی نگرفتن آن لطمه خوردند. این امر باعث تغییر نگرش و معرفی هر چه بیشتر سیستم فروش آنلاین شد.

در حال حاضر دانشگاه گلرنگ نیز برای معرفی هر چه بیشتر این سیستم اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و راهکار جامعی در خصوص نحوه ساخت یک سیستم فروش آنلاین و اطلاعات کلی درباره این نوع فروش را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. شرکت کنندگان در صورت موفقیت در دوره مذکور، مدرک معتبری از سوی دانشگاه گلرنگ دریافت خواهند کرد.

همچنین افراد برتر برای حضور در فرآیند جذب به شرکت‌های تابعه و معاونت منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ معرفی و در صورت موافقت آن‌ها، عملیات جذب صورت خواهد گرفت. البته دانشگاه گلرنگ در این فرآیند، مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.

مجموعه‌های افق کوروش، گروه صنعتی گلرنگ، اکتیو، آریان تجارت شرق و 11 شرکت دیگر از حامیان این دوره هستند. کالج فروش گلرنگ، مدرسه کسب و کار گلرنگ، جایزه ملی فروشندگان برتر ایرانی به همراه دانشگاه گلرنگ این دوره را برگزار می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

تولد اولین دانشگاه دانشگاه کارآفرین کشور

مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی گلرنگ از سال 1386 با هدف آموزش پرسنل و تامین نیروی انسانی ماهر در گروه صنعتی گلرنگ و با پذیرش دانشجو در سه رشته مهارتی فعالیت خود را آغاز کرد. دانشگاه گلرنگ پذیرش دانشجو را براساس برنامه استراتژیک منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ انجام می‌دهد.

در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در گرایش‌های مختلفی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول کسب علم هستند. دانشگاه گلرنگ دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و تحت نظارت مستقیم دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد.

این مجموعه تاکنون 3 هزار و 500 فارغ التحصیل از 20 گرایش مختلف داشته و تعداد دانشجویان آن نیز هزار و 250 نفر اعلام شده است. دانشگاه گلرنگ در نظر دارد تا سال 1404 به اولین دانشگاه کارآفرین، از طریق راه اندازی و راهبری کسب و کارهای نوین و پیشتاز، در ایران تبدیل شود.

متقاضیان با شماره گیری 88807200، داخلی 109 می‌توانند اطلاعات بیشتری از دوره ذکر شده و سایر دوره‌های این دانشگاه به دست آورند.

مرتبط با : دانشگاه علمی کاربردی گلرنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز