تام کروز پرچم المپیک را از فرانسوی‌ ها گرفت

ژیوار

مراسم اختتامیه‌ی سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی فرانسه در استادیوم ملی شهر پاریس برگزار و در یک سورپرایز ویژه «تام کروز» از آسمان ظاهر شد. او پرچم المپیک را گرفت و به میان جمعیت رفت، سوار موتور شد و پرچم را به لس آنجلس برد.

به گزارش کاماپرس، قرار است المپیک ۲۰۲۸ در LA و در همسایگی هالیوود، برگزار شود. در این رویداد، توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک، پرچم این بازی‌ها را از شهردار پاریس گرفت و به کارن باس، شهردار لس‌آنجلس تحویل داد. او هم پرچم را به سیمون بایلز، پرافتخارترین ورزشکار تیم آمریکا در المپیک پاریس سپرد.

از سوی دیگر، فاطمه مجلل در رویینگ تنها پرچمدار ایران در اختتامیه بازی‌های المپیک بود، در حالی که کمیته ملی المپیک پیش از این، از حضور آرین سلیمی قهرمان تکواندو به عنوان پرچمدار دوم در مراسم اختتامیه خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

ناگفته نماند که ایران در بازی‌های المپپیک 2024 پاریس با مجموع ۱۲ مدال (۳ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز) پایین‌تر از برزیل و بالاتر از اوکراین در رتبه بیست و یکم جدول مدال‌ها قرار گرفت. به این ترتیب ایران جایگاه خود را نسبت به المپیک قبلی شش رتبه ارتقا داد. این کشور در المپیک توکیو با ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفته بود.

دریان سفر امید

در این گزارش، صحنه‌هایی از مراسم اختتامیه را مشاهده می‌کنید:

تام کروز-کاماپرس

تام کروز-کاماپرس

تام کروز-کاماپرس

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز