تجربه ای متفاوت از استانبول گردی با اقامت در هتل فرونیا استانبول

ژیوار

هتل فرونیا استانبول (Feronya Hotel) یکی از هتل‌های ۴ ستاره و پرطرفدار این شهر است که در فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوب، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد و دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو دارد.

کاماپرس در این گزارش هتل فرونیا استانبول را معرفی می‌‌کند.

امکانات هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول با ۱۰۲ اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و بهترین پرسنل را دارد. خدماتی مانند خشکشویی، استفاده از ویلچر، اینترنت وای فای رایگان و صندوق امانات در این هتل ارائه می‌شوند و همچنین می‌توان از پارکینگ شخصی آن با پرداخت هزینه اضافه استفاده کرد.

این مجموعه دارای ۲ رستوران و امکانات سفارش چای و نوشیدنی است و در آن صبحانه با هزینه اضافه ارائه می‌شود. همچنین در این هتل، امکان استفاده از انبار چمدان، تراس پشت بام، تلفن و اسنک بار (اغذیه فروشی ) وجود دارد. کارکنان این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی تسلط دارند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل اهمیت نظافت و ضدعفونی کردن تمام سطوح در اتاق‌های آن است. تمام ملحفه‌ها و حوله‌های این مجموعه در دمای حداقل ۶۰ درجه سانتی گراد شسته می‌شوند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل فرونیا استانبول

این هتل دارای اتاق دبل و توئین با ظرفیت 2 نفر (امکان اضافه کردن یک تخت وجود دارد) و اتاق ۴ نفره با ۴ تخت سینگل است. سوئیت جونیور این هتل برای ۲ نفر با یک تخت دبل و یک کاناپه تخت‌خواب‌شو عرضه می‌شود. همچنین اتاق ۴ نفره این هتل با یک تخت دبل و ۲ تخت سینگل نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امکانات اتاق‌های هتل فرونیا

اتاق‌های این هتل امکانات کاملی دارند و در آن‌ها یخچال، تلفن، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، کمد و سشوار ارائه می‌شوند. تمام فضاهای این هتل به خوبی فرش شده‌اند و لوازم بهداشتی کامل نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

همچنین این هتل، سوئیت‌های عروس و دامادی مخصوصی دارد و در آن امکان استفاده از اتاق‌های خانوادگی نیز فراهم شده است.

دسترسی هتل فرونیا استانبول

این هتل فاصله بسیار اندکی تا پارک تکسیم گزی دارد و همچنین فاصله آن تا برج گالاتا و گالاتا پورت نیز کم است. مرکز خرید دمیرورن استقلال مال و همچنین میدان تکسیم به این هتل نزدیک هستند و فاصله آن تا خیابان استقلال حدود 15 دقیقه پیاده روی است. همچنین این هتل دسترسی مناسبی به ایستگاه‌های مترو دارد و امکان جابجایی آسان را فراهم می‌کند.

رستوران‌ها و بار هتل فرونیا

این هتل یک بار در پشت بام دارد که از جمله جذابیت‌های آن است و ویوی بسیار زیبایی را مقابل افراد قرار می‌دهد. همچنین در برخی از ساعات ممکن است قیمت نوشیدنی‌های آن کمتر باشد که به آن Happy Hour می‌گویند. رستوران این مجموعه نیز کیفیت مناسبی دارد و در آن غذاهای ترکی و بین المللی متنوعی سرو می‌شوند. همچنین امکان طبخ غذا به شیوه مورد علاقه میهمانان نیز وجود دارد. در این رستوران غذاهایی به شکل پیش فرض برای کودکان در منو قرار گرفته است.

کافی شاپ داخل هتل فرونیا استانبول انواع میوه و شکلات را ارائه می‌دهد و نوشیدنی‌های گرم جذابی دارد. به طور کلی این هتل از نظر غذا و نوشیدنی کیفیت مناسبی را عرضه می‌کند.

بررسی مزایا و معایب هتل فرونیا استانبول

این هتل از نظر دسترسی و موقعیت مکانی بیشترین امتیاز را از مسافران می‌گیرد و همچنین برخورد پرسنل آن نیز توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. هتل فرونیا از جهت نظافت و تمیزی امتیاز مناسبی دارد و می‌توان آن را مجموعه‌ای راحت دانست. با این حال از نظر امکانات امتیاز کمتری دریافت می‌کند و طبق نظر گردشگران اینترنت آن ضعیف است.

رزرو بهترین هتل‌های استانبول با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه اجرای مستقیم انواع تورهای داخلی و خارجی است و سفرهای طبیعت گردی جذابی را برگزار می‌کند. این آژانس مسافرتی همه روزه مسافران زیادی را در سفرهای هیجان‌انگیز و خاص همراهی می‌کند و از نظر ایمنی، قیمت و کیفیت تایید شده است.

یکی از محبوب‌ترین خدمات این مجموعه مربوط به رزرو هتل، به خصوص در شهر استانبول، است. تنوع بالایی که «بیسان گشت» در هتل‌های پیشنهادی خود دارد می‌تواند دامنه انتخابی وسیع‌تری را در اختیار گردشگران قرار دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه می‌توانید از سایت «بیسان گشت» با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز