بازار اجاره خانه در تهران وارد فاز جدیدی شد / ماجرای آپارتمان های اشتراکی چیست؟

ژیوار

افزایش قیمت مسکن و عدم توان مستاجران در پرداخت هزینه‌های خانه، سبب شده تا بحث خانه‌های‌ اشتراکی رواج بیشتری پیدا کند؛ اما حالا خانه‌های اشتراکی شکل و شمایل عجیب‌تری نیز به خود گرفته‌اند.

به گزارش کاماپرس، در آگهی‌های مربوط به خانه‌های اشتراکی، گاه سوئیت‌های کوچکی دیده می‌شود که مستاجران دیگر توان پرداخت هزینه‌های آن را ندارند و دنبال مستاجری دیگر می‌گردند تا در تامین هزینه کمک حالشان باشد. اما نکته‌ی عجیب‌تر آنکه در برخی از این آگهی‌ها، مالکانی دیده می‌شوند که از پس هزینه‌های ملک خود برنمی‌آیند و‌ دنبال مستاجرانی می‌گردند که هم‌زمان با آن‌ها در خانه‌‌هایشان زندگی کرده و اجاره بپردازند.

در این بین فایل‌هایی نیز وجود دارند که متقاضیان آنها نیازی به رهن و اجاره ثابت ندارند و خانه خود را روزانه اجاره می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

در یک آگهی با این شرایط، یک خانم مالک نوشته است که دنبال سه هم‌خانه‌ی خانم دیگر می‌گردد.

دریان سفر امید

فایل بعدی مربوط به مستاجر آپارتمانی ۴۰ متری در شرق تهران است که دنبال هم‌خانه‌ای می‌گردد تا بتواند رهنی ۵۰ میلیون تومانی و ماهانه اجاره‌ای معادل پنج میلیون تومان پرداخت کند. اجاره‌ این خانه ده میلیون تومان است.

نکته اینجاست که آگهی‌های مربوط به خانه‌های اشتراکی تنها محدود به محله‌های جنوبی و شرقی تهران نیست و در محله‌های گران‌قیمت تهران هم رواج پیدا کرده است.

انتهای پیام

روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز