نخستین تصاویر لیدی گاگا در المپیک بعد از اعلام نامزدی رسمی

ژیوار

لیدی گاگا بازیگر و خواننده‌ی ۳۸ ساله بعد از حدود ۵ سال رابطه با مایکل پولانسکی، بیزینس من ۴۷ ساله، طی دیداری با وزیر فرانسه در المپیک، او را نامزد خود معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، این خواننده مشهور  پس از پایان نامزدی خود با کریستین کارینو، با مایکل پولانسکی که یک تاجر است، آشنا شد. این زوج برای اولین بار  در یک مهمانی شب سال نو در لاس وگاس در سال ۲۰۲۰ عکس یادگاری گرفتند و مدتی بعد رابطه‌ خود را علنی کردند.

نامزد لیدی گاگا کیست؟

مایکل پولانسکی بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و در رشته ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شده است.

پولانسکی در حال حاضر یک تاجر و کارآفرین است و مسئولیت‌های بسیاری در سازمان‌ها و شرکت‌های غیرانتفاعی برعهده دارد. او در سال ۲۰۱۵ در کنار شان پارکر، یکی از بنیان‌گذاران فیس‌بوک و نپستر، به ایجاد بنیاد پارکر کمک کرد، جایی که او بیش از یک دهه به عنوان مدیر اجرایی در آنجا حضور دارد. هدف این سازمان بشردوستانه ایجاد تغییرات مثبت در سلامت عمومی جهانی، علوم زیستی و مشارکت مدنی را دنبال می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

پولانسکی علاوه بر حرفه خود، یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه پارکر برای ایمونوتراپی سرطان است که تحقیقاتی در زمینه درمان سرطان انجام می‌دهند. این زوج همچنین جهت منفعت و جمع آوری کمک‌های مالی برای اهداف مختلف خیریه با هم همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز