۵ ستاره موسیقی که هیچوقت برنده جایزه گرمی نشدند

لست سکند

علی رغم نظرات منفی و اشتباهات آکادمی، گرمی همچنان معتبرترین جایزه موسیقی دنیا به شمار می‌رود. اما برخی از این اشتباهات نابخشودنی‌تر از آن هستند که بتوان از آن‌ها چشم پوشی کرد. در این لیست با پنج ستاره موسیقی دنیا آشنا می‌شویم که به دلیل نا داوری هرگز این جایزه را به خانه نبردند.

1- توپاک

باورکردنی باشد یا نه، رپر محبوب و پرفروش آمریکایی، توپاک، هرگز نتوانست این جایزه را دریافت کند. او در سن ۲۵ سالگی در اثر تیراندازی درگذشت، با این حال نامش در تالار مشاهیر هیپ هاپ می‌درخشد.

توپاک-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2- نیکی میناژ

ملکه رپ آمریکایی بیش از ۱۰ بار برای دریافت این جایزه نامزد شد اما حتی یک بار هم برنده آن نشد. آلبوم شاهکار او با عنوان Queen در سال ۲۰۱۸ توسط آکادمی ضبط به کلی نادیده گرفته شد.

راز آسمان پایتخت

نیکی میناژ-کاماپرس

3- اسنوپ داگ

اسنوپ از سال ۱۹۹۴ در مجموع ۱۷ بار نامزد دریافت جایزه گرمی شد اما در این سه دهه هیچ جایزه گرمی دریافت نکرد. او در حال حاضر ۵۱ سال دارد و هنوز هم منتظر است.

اسنوپ داگ-کاماپرس

4- کیتی پری

نام او به اندازه همتایانش مانند ادل، بیانسه و لیدی گاگا شنیده شده است اما با وجود ۱۲ بار نامزدی نتوانست برنده گرمی باشد.

کیتی پری-کاماپرس

5- سیا

آهنگ موفق او Chandelier در سال ۲۰۱۴ به تنهایی چهار نامزدی کسب کرد اما در هر بخش شکست خورد. این اتفاق در سال ۲۰۱۹ برای ریمیکس Audio تکرار شد.

سیا-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز