ثروتمندترین خوانندگان دنیا/ تیلور سوئیفت در رتبه ششم

اخیرا جدیدترین لیست از ثروت خالص برخی از موفق‌ترین هنرمندان موسیقی جهان منتشر شده و‌ ارقام موجود در آن بسیاری از مردم را شگفت زده کرده است. کاماپرس در این مطلب به معرفی ثروتمندترین خوانندگان جهان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. پل مک کارتنی

گروه بیتلز بدون مشارکت مک کارتنی و جان لنون احتمالا نمی‌توانست به موفقیتی که لایق آن است برسد. او به‌عنوان یکی از بهترین آهنگسازان و موسیقیدان‌های تمام دوران به ثروت عظیم بیش از ۱.۲ میلیارد دلار دست پیدا کرد. او با وجود ۷۰ سال سن همچنان به انتشار موسیقی جدید برای طرفداران ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. بونو

با وجود گذشت بیش از چهار دهه، گروه راک ایرلندی U2 هنوز یکی از پردرآمدترین گروه های موسیقی جهان به شمار می‌رود. ثروت یکی از محبوب‌ترین اعضای این گروه، بونو، در حال حاضر به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار می‌رسد که بخش عمده آن از طریق فروش رکورد، پخش و انتشار بدست می‌آید.

۳. بروس اسپرینگستین

بروس اسپرینگستین به‌عنوان رهبر گروه E Street Band و یکی از شناخته‌ شده‌ترین خواننده و ترانه سراهای آمریکا بیش از ۶۵۰ میلیون دلار ثروت خالص دارد. او علاوه بر فعالیت در سالن‌های کنسرت برای مدتی بر روی صحنه تئاتر برادوی نواخت و ثروت هنگفتی از این طریق کسب کرد.

۴. التون جان

این خواننده و آهنگساز انگلیسی بیش از ۵ دهه در صنعت رقابتی موسیقی موفقیت کسب کرده و در حال حاضر ثروت خالص وی به ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود بیش از ۳۰۰ میلیون آلبوم به فروش رسانده و همچنین یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ به شمار می‌رود. او بیشتر این ثروت را از طریق برگزاری تورهای کنسرت کسب کرده و اخیرا فیلم زندگینامه‌ای وی نیز سروصدای زیادی به پا کرده است.

۵. جان بون جووی

جان بون جووی خواننده اصلی گروه بون جووی است که از دهه ۸۰ میلادی تاکنون به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های راک دنیا شناخته می‌شود. آن‌ها در طول فعالیت خود بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروختند و حتی اخیرا به تالار مشاهیر راک اند رول راه پیدا کردند. جان بون جووی به‌عنوان صدای اصلی این گروه در حال حاضر بیش از ۴۱۰ میلیون دلار ثروت خالص دارد.

۶. تیلور سوئیفت

دوران حرفه‌ای تیلور سوئیفت بسیار کوتاه‌تر از خوانندگان نامبرده دیگر است با این حال، با ثروت خالص ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه ششم قرار می‌گیرد. او کار خود را به‌عنوان یک خواننده سبک کانتری آغاز کرد، اما خیلی زود متوجه شد که می‌تواند بسیار فراتر برود. سوئیفت در حال حاضر با ۳۲ سال سن یکی از چشمگیرترین عملکرد‌ها را در میان سایر خوانندگان دارد‌.

۷. لیدی گاگا

گاگا با سبک خاص خود از همان ابتدای آغاز به کار توجه‌ها را به خود جلب کرد و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان تاریخ تبدیل شد. موفقیت‌های بی‌شمار وی ثروت باورنکردنی ۳۲۰ میلیون دلار را برایش به ارمغان آورده است.

در لیست زیر رتبه‌های بعدی ثروتمندترین خوانندگان دنیا به چشم می‌خورند:

۸. راجر واترز ۳۱۰ میلیون دلار

۹. دریک ۲۵۰ میلیون دلار

۱۰. بیلی جوئل ۲۲۵ میلیون دلار

۱۱. اد شیرن ۲۰۰ میلیون دلار

۱۲. برونو مارس ۱۷۵ میلیون دلار

۱۳. کندریک لامار ۷۵ میلیون دلار

۱۴. جان مایر ۷۰ میلیون دلار

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز