قیمت رهن و اجاره دفتر کار نقلی در محدوده میدان انقلاب

ژیوار

اگر بخواهید یک دفتر کار کوچک و نقلی از ۵۰ تا ۹۰متر حوالی میدان انقلاب رهن یا اجاره کنید باید بودجه‌ای بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای ودیعه سالانه و مبلغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هم برای اجاره ماهانه دفتر کنار بگذارید. البته قیمت اجاره و ودیعه سالانه بسته به امکاناتی که شما از دفتر کارتان انتظار دارید نظیر آسانسور، انباری، پارکینگ و… متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت و امکانات چند دفتر کار کوچک و نقلی در محدوده خیابان انقلاب که برای فروش آگهی شده‌، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن و اجاره دفتر کار زیر 50 متر در انقلاب

*اجاره ماهانه یک واحد ۲۵ متری ساخت سال ۱۴۰۲ که حوالی میدان انقلاب قرار دارد، ۸ میلیون اجاره و ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه سالانه است که البته این مقدار ودیعه و اجاره قابل تبدیل است. به این معنی که متقاضی اجاره این دفتر می‌تواند مبلغ ودیعه و اجاره را تا سالانه یک میلیون ودیعه و ماهانه ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره تغییر دهد. این واحد آپارتمانی دارای آسانسور هم هست اما پارکینگ و انباری ندارد. البته قابل ذکر است که ۲۵ متر، متراژ خالص این واحد است و مشاعاتی نظیر آشپزخانه، سرویس بهداشتی و لابی روی متراژ محاسبه نشده است. 

*قیمت رهن و اجاره دفتر کار ۳۰ متری با بیش از ۳۰ سال قدمت بنا که در نزدیکی خیابان جمهوری قرار دارد، ماهانه ۱۰ میلیون تومان با ودیعه 75 میلیون تومانی است. این واحد اداری در طبقه دوم قرار داشته و انباری، سرویس بهداشتی، حمام و  آشپزخانه به صورت آبدارخانه نیز دارد.

دریان سفر امید

*یک واحد  اداری ۵۰ متری ساخت سال ۱۴۰۱ که دارای یک اتاق نیز دارد، با مبلغ اجاره ماهیانه ۱۸ میلیون و ودیعه سالانه ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه ششم یک ساختمان دارای آسانسور واقع شده است.

قیمت رهن و اجاره دفتر کار بالای 50 متر در محدوده خیابان انقلاب

*اجاره یک واحد ۵۳ متری ۲۰ سال ساخت بازسازی‌ شده واقع در میدان انقلاب ماهانه ۲۵ میلیون تومان و ودیعه آن سالانه ۳۰۰ میلیون تومان است. این واحد فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است و دسترسی عالی به مترو دارد. 

*قیمت رهن و اجاره دفتر کار ۶۵ متری ساخت سال ۸۳ واقع در چهاراه ولیعصر، ماهانه ۲۰ میلیون تومان و ودیعه آن سالانه ۱۵۰ میلیون تومان است. این واحد اداری دارای دو اتاق است. این واحد در طبقه دوم قرار دارد و آسانسور و پارکینگ هم دارد. واحد مذکور بر خیابان انقلاب و در چند قدمی مترو قرار دارد.

*یک واحد ۷۳ متری ساخت سال ۷۶ واقع در خیابان نصرت، نبش کارگر شمالی با اجاره ماهیانه ۷ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. این واحد دو اتاق دارد و برای مطب و دفتر اداری مناسب است. 

*قیمت رهن و اجاره دفتر کار ۸۵ متری که قبل از سال ۷۰ ساخته شده است، سالانه ۳۵۰ میلیون ودیعه و اجاره ماهانه ۱۶ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد اداری یک اتاق داشته و در طبقه اول قرار دارد. 

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز