خرید آپارتمان 60 متری در محدوده میدان انقلاب چقدر آب می خورد؟

عوامل موثر بر نوسانات قیمت مسکن + قیمت آپارتمان 60 متری در میدان انقلاب-کاماپرس

بررسی روند بازار مسکن در چهار دهه اخیر نشان می‌دهد که تحرکات بازارهای طلا و ارز، بازار مسکن را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر فردا قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت مسکن نیز متعاقبا پایین خواهد آمد و اگر هم قیمت دلار روند رو به بالایی داشته باشد فعالان بازار ملک به این نتیجه می‌رسند که قرار است بازار راه بیفتد و قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مهدی کرباسیان (عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک) در گفت و گو با ایسنا دو عامل دیگر را نیز در افزایش قیمت مسکن تاثیر گذار دانست و گفت: یکی از دلایل نوسان شدید بازار مسکن از سال ۱۳۹۷ به بعد کمبود ساخت و ساز است. احتکار مسکن که توسط برخی بانک‌ها هم انجام شده از دیگر عوامل به هم خوردن تناسب عرضه و تقاضا است که باعث افزایش قیمت مسکن شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در میدان انقلاب را معرفی می‌کند و به بررسی قیمت آن‌ها می‌پردازد.

آپارتمان 60 متری یک خواب

یک واحد آپارتمان یک خواب در میدان انقلاب با قیمت 4 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان ساخت 1380، بازسازی شده و تکواحدی است. واحد مد نظر در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این ساختمان در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی این منطقه برای زندگی واقع شده و از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و کابینت های‌گلاس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 60 متری فول بازسازی شده

یک آپارتمان یک خواب فول بازسازی شده در میدان انقلاب به فروش گذاشته شده است و قیمت تعیین شده آن 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است. واحد ذکر شده در سال 1382 ساخته شده و همانطور که گفته شد در حال حاضر صفر تا صد بازسازی شده است. این آپارتمان دارای پارکینگ و انباری بوده و تکواحدی است. ساختمان مد نظر سه طبقه است و این واحد در طبقه سوم آن قرار گرفته است.

آپارتمان 60 متری خوش نقشه

یک واحد آپارتمان 60 متری خوش نقشه در میدان انقلاب برای فروش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مد نظر ساخت 1386 است و در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. این آپارتمان از مزایایی چون دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید برخوردار بوده و دارای نگهبانی 24 ساعته است. همچنین از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و انباری استفاده می‌کند. این واحد هم به صورت مسکونی و هم اداری قابل بهره‌برداری است.

آپارتمان 60 متری دو خواب

یک واحد آپارتمان 60 متری دو خواب در میدان انقلاب 4 میلیارد و 200 میلیون تومان قمیت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمانی آرام و تمیز قرار دارد و دارای پارکنیگ و انباری است. این آپارتمان ساخت 1380 است و در حال حاضر بازسازی شده، خوش نقشه و نورگیر است. دسترسی آسان به مترو، بی‌آر‌تی و مراکز خرید از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 60 متری فول امکانات

یک آپارتمان 60 متری یک خواب در میدان انقلاب با قیمت 4 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و تکواحدی است. امکانات این آپارتمان کامل است و آسانسور، پارکینگ، انباری، بالکن کاربردی، کابینت ام‌دی‌اف، هود، پکیج و رادیاتور را شامل می‌شود. آپارتمان ذکر شده در سال 1391 ساخته شده است و تمیز و بازسازی شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز