آشنایی با مجموعه خدمات آمیتیس تراول

آمیتیس تراول-کاماپرس
ژیوار

آمیتیس تراول یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری است و به عنوان مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. آمیتیس تراول با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات سفر خاطرانگیز و درجه یکی برای افراد رقم می‌زند. این مجموعه همچنین به عنوان نمایندگی رسمی هوای فری برد در ایران نیز شناخته می‌شود و افراد برای خرید بلیط هواپیما نیز می‌توانند اقدام کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی خدمات مختلف آژانس گردشگری آمیتیس تراول پرداخته است.

خرید بلیط هواپیما

هواپیمایی فری برد در حال حاضر در اروپا و خاورمیانه در حال خدمت‌رسانی به متقاضیان است. ایمنی و کیفیت پرواز از مهم‌ترین عوامل محبوبیت هواپیمایی فری برد است. آمیتیس تراول نمایندگی این هواپیمایی در ایران است و افراد برای تهیه بلیط هواپیما به مقاصد مختلف از طریق این ایرلاین می‌توانند اقدام کنند.

یکی از پرفروش‌ترین خطوط هوایی در آمیتیس تراول، سلام ایر است. سلام ایر به عنوان ایرلاین رسمی کشور عمان مشغول به فعالیت است و به دلیل قیمت‌ مناسب‌تر نسبت به سایر شرکت‌های هواپیمایی به میزان زیادی از جانب مسافران مورد استقبال قرار گرفته است. در حال حاضر با توجه به تعرفه‌های اقتصادی سلام ایر، افراد می‌توانند از طریق این مجموعه برای تهیه بلیط هواپیما به مقاصد آسیای شرقی اقدام کنند.

دریان سفر امید

ایرلاین فلای قبرس یکی دیگر از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی است که برای تهیه بلیط مستقیم به قبرس کاربرد دارد. پرواز فلای قبرس از زیرمجموعه‌های ایرلاین فری برد است و خدمات مختلفی به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد.

قطر ایروز به عنوان شرکت هواپیمایی ملی کشور قطر، یکی دیگر از خطوط هوایی پرفروش در قطر است. قطر ایروز به بسیاری از مقصاد بین‌المللی در اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای شمالی پرواز برگزار می‌کند. کیفیت و امکانات پروازهای قطر ایروز از اصلی‌ترین عوامل محبوبیت این ایرلاین بین مسافران است.

خرید بلیط هواپیمایی از ایرلاین پگاسوس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال بلیط‌های ارزان قیمت و اقتصادی هستند.

خرید بلیط هواپیما-کاماپرس

خدمات رزرو و خرید تور

آمیتیس تراول دارای سال‌ها سابقه در زمینه برگزاری تور است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت این مجموعه به بررسی تورهای مختلف بپردازند و تور مورد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت اینترنتی به رزرو تور مورد نظر بپردازند. تورهای آنتالیا، آلانیا، قبرس شمالی، استانبول، پوکت، قطر و روسیه از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها نزد گردشگران هستند. همچنین مسافران در صورت تمایل می‌توانند به صورت تلفنی و یا حضوری تور رزور کنند.

خرید تور اقساطی

با توجه به افزایش هزینه‌های سفر، آمیتیس تراول به منظور رفاه حال گردشگران امکان خرید تور اقساطی را فراهم کرده است. در این شرایط گردشگران با پرداخت نصف هزینه سفر می‌توانند تور مورد نظر را رزرو کرده و مابقی هزینه را به صورت قسطی بپردازند.

خرید تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه

آمیتیس تراول تورهای لحظه آخری نیز عرضه می‌کند که به دلیل قیمت اقتصادی و ارزان‌تر، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های این مجموعه شناخته می‌شود. افراد با رزرو تورهای لحظه آخری می‌توانند از باکیفیت‌ترین خدمات با کم‌ترین هزینه بهره‌‌مند شوند و سفر خاطرانگیزی برای خود رقم بزنند.

خدمات بیمه مسافرتی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیمه‌های مسافرتی خسارت‌های گردشگران در طی سفرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهند. اهمیت بیمه‌های مسافرتی به ویژه در سفرهای خارجی مشخص می‌شود تا هزینه‌های پزشکی و یا خسارات پیش‌بینی‌نشده را پوشش بدهد و دغدغه‌های افراد را به حداقل برساند. بیمه‌های مسافرتی به طور کلی مواردی مانند هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی در کشور مقصد، بازگشت جسد به بیمه‌گذار در کشور، بازگشت بیمه‌گذار به کشور به دلیل فوت اقوام، هزینه‌های دارو و مسائل حقوقی و مفقود شدن و یا به سرقت رفتن مدارک شناسایی را تامین می‌کند.

بهترین بیمه‌های مسافرتی سقف تعهدات بیشتری را پوشش داده و موارد غیرمترقبه زیادی را پوشش می‌دهد. افراد با رزرو تورهای خارجی از آمیتیس تراول می‌توانند از خدمات بیمه مسافرتی بهره‌مند شوند و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند.

رزرو هتل به صورت تک

گردشگران برای رزرو هتل مورد نظر خود به صورت تکی نیز می‌توانند از طریق آمیتیس تراول اقدام کنند. این مجموعه برای رفاه حال گردشگران امکان رزرو هتل را از سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی فراهم کرده است.

تورهای داخلی

آمیتیس تراول همچنین تورهای گردشگری داخلی و ایرانگردی به مقاصد مختلف برگزار می‌کند. افراد با رزرو تورهای ایرانگردی می‌توانند از خدمات مختلف بلیط پرواز، ترانسفر فرودگاهی و رزرو هتل با بهترین قیمت برخوردار شوند و سفر باکیفیتی را تجربه کنند.

وقت سفارت-کاماپرس

خدمات وقت سفارت و اخذ ویزای تمامی کشورها

یکی از پرطرفدارترین خدمات آمیتیس تراول در زمینه اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت است. متقاضیان برای دریافت وقت سفارت از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی می‌توانند به آمیتیس تراول مراجعه کنند. همچنین آمیتیس تراول در زمینه ارائه ویزا به کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند تایلند، بالی و مالی نیز به مقتضیان خدمات مورد نظر را ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز