روایت بابک بادکوبه از فعالیت فرهنگی در ۵ دولت

ژیوار

بابک بادکوبه در شبکه‌ی اجتماعی ایکس از تجربه شخصی‌اش  در رابطه با فعالیت فرهنگی در 5 دولت نوشت.

به گزارش کاماپرس، بادکوبه به این نکته اشاره کرد که اواخر دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی مجوز کار فرهنگی و هنری گرفتیم؛ اما به‌اندازه‌ای که در این سه سال دوران آقای رئیسی اذیت شدیم و شرکت ما و مشتریانمان آسیب دیدند، در طول این ۲۷ سال ریاست جمهوری آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی ندیدیم. ما در این مدت با هر مدل آزار و کج فهمی و ناشایستگی که فکرش را بکنید، روبه‌رو بودیم.

باین فعال فرهنگی در پایان نوشته‌ی خود آرزوی روزهای روشن کرده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

معروف‌ترین حضور تلویزیونی «بابک بادکوبه»  بازی در سریال قدیمی و خاطره‌انگیز «در خانه» (سال ۱۳۶۴) اثر مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام است. در این سریال اکبر عبدی، شهلا ریاحی و رؤیا افشار بازی می‌کردند.

در سال ۱۳۷۶ بابک بادکوبه به همراه پدرش مؤسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه را تأسیس کرد و به کار فرهنگی و مشاوره تبلیغات و برندینگ مشغول شد. در سال ۱۳۹۰ نیز شرکت تبلیغاتی راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه را تأسیس کرد و اکنون مدیرعامل این مجموعه است.

از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او می‌توان به ساخت بیش از ۱۵۰ آگهی تلویزیونی فرهنگی با موضوع منع خشونت علیه زنان، رعایت حق تقدم، محیط زیست، گرم شدن کره زمین، احترام به پدر و مادر و حمایت از کودکان و غیره، اشاره کرد که پس از گذشت سال‌ها از ساخت، برخی از آن‌ها هنوز در حال پخش و ترویج در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی هستند.

او در طول بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی، مشاور مدیران و برندهای برتر بین‌المللی و محلی کشور مثل بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بادکوبه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز