آژانس تبلیغاتی بادکوبه را بیشتر بشناسید

برندها برای بهترکردن زندگی انسان‌ها محصولات مختلفی تولید می‌کنند. آژانس تبلیغاتی بادکوبه با شعار قدرت ذهن، معجزه علم و اراده، تولیدات شرکت‌ها را با روش‌های برندسازی علمی و خلاق به مشتریان معرفی می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۷ نکته خواندنی درباره آژانس تبلیغاتی بادکوبه می‌پردازد که دانستن آنها برای شرکت‌ها و برندها جالب است؛

۱. آژانس تبلیغاتی بادکوبه با سابقه بیست سال فعالیت و همکاری با ۲۰۰ برند ایرانی و جهانی، ماموریت خود را رونق کسب و کار مشتریان می‌داند.

۲. بابک بادکوبه به عنوان مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه، به همراه پویا بادکوبه و امین قوام صدری و چند عضو دیگر اعضای هیئت مدیره این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

۳. گروه بادکوبه در زمینه روابط عمومی، مشاوره تبلیغات، بازاریابی و برندسازی، برنامه‌ریزی رسانه و … به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

۴. برندهای فامیلا، ال جی، بیمه دی، بانک ملت، همراه اول از جمله مشتریان مجموعه بادکوبه هستند.

۵. گروه تبلیغاتی بادکوبه در راستای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز، فیلم و آگهی‌های فرهنگی تولید می‌کند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یونیسف، وزارت ورزش و جوانان و شرکت مخابرات ایران از جمله نهادهایی هستند که با بادکوبه در این مسئولیت اجتماعی همکاری داشته‌اند؛ نتیجه این همکاری ۱۰۰ ویدئوی فرهنگی است که مورد استفاده مخاطبان قرار گرفته است.

۶. مدرسه تخصصی «ارتباطات، تبلیغات و برندسازی بادکوبه» به عنوان زیرمجموعه‌ای از راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه، هدفش این است در زمینه ارتباطات، تبلیغات و برندسازی کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

۷. گروه تبلیغاتی بادکوبه در سال ۱۳۹۵ به عنوان آژانس برگزیده خلاق در اولین جشنواره تبلیغات خلاق معرفی شده است. همچنین در سال‌های گذشته این مجموعه از طرف بانک رفاه، شرکت صنایع غذایی حجیم دانه میهن، آسیا مهردانا و … به دلیل نقش مثبتش در موفقیت این برندها، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

مرتبط با : آژانس تبلیغاتی بادکوبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز