5 خودرو محبوب و مناسب آفرود

ژیوار

خودروهای آفرود همواره با تقاضای بالایی به خصوص از سوی جوانترها و علاقمندان به طبیعت‌گردی روبرو بوده است. در سفرهای آفرودی علاوه بر داشتن تجهیزات، یک خودرو خوب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشید و از یک سفر هیجان‌انگیز آفرودی لذت ببرید.

در این گزارش از ماشین‌های آفرودی چینی صحبتی به میان نمی‌آید چرا که یکی از خصوصیات یک ماشین آفرودی خوب داشتن دوام و مقاومت در شرایط سخت است که بسیاری از خودروهای چینی هنوز از این امتحان سربلند بیرون نیامده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو حرفه‌ای مناسب آفرود را معرفی می‌کند.

تویوتا لندکروز

از همین ابتدا بگوییم که این خودور مخصوص افراد متمول است اما از آنجا که لندکروز نه تنها در ایران که در تمام دنیا یکی از بهترین خودرهای آفرودی محسوب می‌شود در لیست ما قرار گرفته است.

نسل پنجم یا لندکروز معروف به اتاق 200 آخرین تویوتا لندکروزری بود که به صورت انبوه در ایران عرضه شد و عمده آن با تیپ GX.R به ایران آمد.

دریان سفر امید

این خودرو قدرت بسیار خوبی دارد و سواری آن هم برای آفرود عالی است.

ماشین آفرود-کاما پرس

سوزوکی گرند ویتارا

این مدل سوزوکی علی‌رغم جثه کوچکی که دارد یکی از بهترین‌ها برای آفرود است. این خودرو که از سال 1386 تا 1398 در ایران مونتاژ می‌شد از نظر فنی دو تیپ 2 و 2.4 لیتری دارد. این خودرو به لطف شاسی مستقل از بدنه‌ای که دارد در مسیرهای ناهموار خیلی خوب عمل می‌کند و مثل سایر خودورها نسخه دنده‌ای آن برای آفرود بهتر است.

سوزوکی گرند ویتارا

تویوتا پرادو

از محبوب‌ترین خودروها چه برای آفرودی‌ها و چه برای موقعیت‌های غیرآفرودی تویوتا پرادو است. نسل سوم این خودرو پرطرفدار گزینه منطقی‌تری برای آفرود به حساب می‌آید. هرچند که این خودرو گزینه خوبی برای آفرود است اما باید مراقب بود که سیستم تعلیق نه چندان مستحکم این خودرو می‌تواند برای شما خطر آفرین باشد.

بیشتر بخوانید:

پرادو-کاماپرس

اف جی کروز

اف جی کروز یک خودرو اسپرت، جذاب و مناسب آفرود است که در به لطف مشخصات فنی که دارد در لیست بهترین خودروهای آفرود، البته با قیمت کمی بالا جای می‌گیرد. اگر قصد دارید برای آفرود اف جی کروز تهیه کنید بهتر است دیفرانسیل‌های این خودرو را به یک کارشناس نشان دهید چرا که نقطه ضعف این خودرو دیفرانسیل‌های حساسش است.

اف جی کروز-کاماپرس

نیسان پاترول

و در نهایت نیسان پاترول ارزان‌ترین خودرویی که در لیست خودروهای آفرودی ما قرار می‌گیرد. گزینه‌ای که زمانی یکی از خودروهای لوکس به حساب می‌آمد و حالا اقتصادی‌ترین گزینه برای آفرود است. پاترول یکی از پرطرفدارین‌ترین خودروهایی است که برای آفرود استفاده می‌شود. در دسترس بودن قطعات، توان بالا، شاسی مقاوم و سادگی فنی از مواردی است که پاترول را در میان آفرودسواران محبوب کرده است.

پاترول-کاماپرس

 

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز