آشنایی با بهترین لاستیک برای آفرود

تور لحظه آخری-کاماپرس

آفرود، واژه‌ای انگلیسی و به معنای «خارج از جاده» است. در زبان محاوره از این اصطلاح برای معرفی سفرهای خارج از جاده با خودروهای مخصوص استفاده می‌شود. در واقع، این سفرها با خودروهایی انجام می‌شود که به سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک و شاسی مستقل مجهز هستند. همچنین، خودروهای آفرودی برای گذر از موانع و فرمان‌پذیری خوب به لاستیک‌های مخصوص نیازمندند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهترین لاستیک برای آفرود لاستیکی است که بتواند تعادل کابین را حفظ کند و در مسیرهای لغزنده یا گل و لای، عملکرد خوبی داشته باشد. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی مشخصات لاستیک‌های آفرودی، بهترین لاستیک برای آفرود نیز معرفی خواهد شد.

مشخصات یک لاستیک آفرود خوب

لاستیک‌ها بیشترین وزن خودرو و سرنشینان آن را تحمل می‌کنند. همچنین، آنها تنها قسمت خودرو هستند که با جاده، تماس مستقیم دارند. بنابراین، خرید یک لاستیک با کیفیت، اهمیت بیشتری در ماشین‌های آفرودی دارد. هنگام خرید بهترین لاستیک برای آفرود، نوع سفرهای شما و فصلی که در آن سفر می‌کنید، بسیار مهم است. اینکه بیشتر در مسیرهای گلی و مرطوب رانندگی می‌کنید و یا به کویرگردی علاقمندید، در نوع انتخاب لاستیک تاثیر زیادی دارد.

راز آسمان پایتخت

به طور کلی، یک لاستیک آفرود خوب باید بزرگ‌تر و بلندتر از لاستیک‌های معمولی باشد تا بتواند تعادل کابین را حفظ کند. لاستیک‌های بزرگ، چسبندگی بیشتری با سطح زمین دارند و می‌توانند در زمین‌های مختلف، راحت‌تر حرکت کنند. همچنین، لاستیک آفرود باید آج‌های عمیقی داشته باشد تا بتواند شن، سنگریزه و گل و لای را به سرعت از خود عبور بدهد. انعطاف‌پذیری بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن از دیگر مشخصاتی است که باید به آن توجه کرد. برندهایی که در زمینه تولید بهترین لاستیک برای آفرود معروف هستند، همگی از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند.

برندهای معروف بهترین لاستیک برای آفرود

برندهایی چون میشلین، کانتیننتال، بریجستون، گودیر، پیرلی، دانلوپ، هانکوک، تویو و… در زمینه تولید لاستیک‌های آفرود از شهرت جهانی برخوردارند. معمولاً محصولات این کمپانی‌ها تحمل وزن متفاوتی با یکدیگر دارند. بنابراین، هنگام خرید لاستیک آفرود باید به وزن خودرو و میزان تحمل وزن توسط لاستیک توجه کنید.

طول عمر لاستیک آفرود به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع سفر، نوع جاده، نحوه رانندگی، میزان مسافت طی شده، برند لاستیک و… از عوامل مهم تاثیرگذار در طول عمر لاستیک آفرود است. به طور معمول، لاستیک‌های با کیفیت آفرودی حداقل 5 سال طول عمر مفید دارند.

بهترین لاستیک برای آفرود را از کجا بخریم؟

لاستیک‌های آفرودی به خاطر سایز بزرگ‌شان به مواد اولیه بیشتری نسبت به لاستیک‌های معمولی نیاز دارند. همچنین، کاربری این لاستیک‌ها در استفاده از نوع مواد اولیه، تاثیری زیادی می‌گذارد. به همین دلیل، لاستیک‌های آفرودی به قیمت بالا مشهورند.

اگر به دنبال بهترین لاستیک برای آفرود با قیمت مناسب هستید، می‌توانید محصول مورد نظر خودر را از فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش تهیه کنید. این مجموعه بیش از 20 سال تجربه در صنعت لاستیک و رینگ بازار ایران را دارد. ارائه محصولات با کیفیت درب منزل و در سریع‌ترین زمان ممکن از دیگر مزایای خرید از این مجموعه است. برای دریافت مشاوره و خرید از لاستیک فروش می‌توانید با شماره 28426044-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز