رونمایی شیائومی از ابرخودروی برقی اس یو 7 + عکس

خودروی جدید شیائومی
ژیوار

شرکت شیائومی با اعلام خبر تولید ابرخودروی برقی اس‌یو7 دست به کار بزرگی زده و حالا می‌خواهد در بازار خودرو عرض‌اندام کند. اس‌یو‌7 اولترا 1548 اسب‌بخار قدرت دارد. با چنین قدرتی، سرعت این خودرو زیر 2 ثانیه (1.97) از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است.

وزن این خودروی جدید 2000 کیلوگرم است و اصلاً خودروی سبکی محسوب نمی‌شود، ولی در مقایسه با خودروهای اسپرت قدرتمند امروزی چیز زیادی به‌حساب نمی‌آید. این شرکت برای کمک به کم‌کردن وزن این خودرو، برای بدنه آن از فیبرهای کربنی استفاده کرده است.

اس‌یو7، خودروی برقی شیائومی

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی خود تمیز شونده شیائومی وارد بازار شد

دریان سفر امید

چین از یک خودروی برقی جدید رونمایی کرد (ویدیو)

شیائومی می‌خواهد این خودروی برقی‌اش سریع‌ترین خودروی چهاردر در جاده‌ها باشد و از این‌رو قصد دارد در ماه اکتبر این خودرو را برای ثبت رکورد روانه پیست نوربررینگ کند. تا الان شیائومی هنوز قیمتی برای اس‌یو7 اولترا اعلام نکرده است. ولی شیائومی اس‌یو7، مدل اولیه این خودرو، سه مدل استاندارد، پرو و مکس دارد که قیمت‌هایش از 29.500 دلار شروع می‌شود. تابستان امسال، حدود 10هزار اس‌یو7 در چین فروخته شده و این شرکت قصد دارد تا پایان سال میلادی این میزان را به 120هزار برساند. لِی جون، مدیرعامل این شرکت حین اعلام این خبر درباره قیمت درباره قیمت اس‌یو7 اولترا تنها به این نکته بسند کرد که «کمی بالاتر از مدل اولیه‌اش است ولی همچنان قیمت آن در دسترس است.»

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز