آشنایی با بروکر اچ وای سی ام و مزایا و معایب آن

ژیوار

بروکر یا همان کارگزاری آنلاین اچ وای سی ام (HYCM) از قدیمی‌ترین بروکرهای جهان است که در سال 1998 شرکت تجاریHYCM INVESTMENT را تاسیس کرد. با اینکه سابقه فعالیت این شرکت به 40 سال قبل بازمی‌گردد، اما تنها حدود 25 سال است که به صورت عمومی به جذب تریدر و معامله‌گران بازارهای مالی از سراسر جهان می‌پردازد. این بروکر دارای دو نظارت‌کننده‌ (رگوله) معتبر از مرکز اوراق بهادار انگلستان و قبرس است که می‌تواند اطمینان معامله‌گران را به خود جلب کند.

کاماپرس در این گزارش اعتبار و سابقه بروکر اچ وای سی ام و مزایا و معایب آن را بررسی کرده است.

انواع حساب اچ وای سی ام

حساب اسپرد ثابت: این حساب را می­توان با 100 دلار سپرده افتتاح کرد. اسپرد (اختلاف بین قیمت درخواستی فروش و قیمت پیشنهادی خرید) این حساب ثابت است. در این حساب نمی­توان از ربات‌های فارکس استفاده کرد، ولی امکان فعال کردن گزینه حساب اسلامی در آن وجود دارد.

حساب کلاسیک: این حساب که بیشتر شبیه به حساب‌های استاندارد کارگزاری‌های دیگر و دارای اسپرد شناور است، در طول روز متغیر است. برای باز کردن این حساب حداقل به واریز 100 دلار برای سپرده­گذاری نیاز است. در این حساب امکان استفاده از ربات‌های معامله‌گر بدون هیچ گونه محدودیتی وجود دارد.

حساب Raw: Raw پیشرفته‌ترین حساب بروکر اچ وای سی ام برای ایرانیان است که کمترین حد اسپرد را دارد. حداقل سپرده لازم برای افتتاح این حساب 200 دلار است. ضمن اینکه می‌توان از انواع مختلف ربات هم در این حساب استفاده کرد.

دریان سفر امید

بررسی اعتبار بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام از معدود بروکرهای مطرح جهان است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. براساس مجوزهای سطح ۱، این بروکر تحت نظارت سازمان رسمی امور مالی انگلستان و دارای مجوز و نظارت کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس است. قوانین اچ وای سی ام توسط دو حوزه قضایی مالی پیشرو در جهان تنظیم شده است؛ بنابراین می‌توان گفت که اعتبار بروکر اچ وای سی ام در سطح فوق‌العاده عالی قرار دارد. این بروکر در پنج کشور جهان دفتر دارد و به ساکنان حدود ۱۴۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد.

مزایا و معایب بروکر اچ وای سی ام

بروکر اچ وای سی ام از بروکرهای معتبر فارکس است که مزایای فوق العاده‌ای برای معامله دارد. داشتن رگوله معتبر، پشتیبانی از زبان فارسی، دارایی‌های معاملاتی فراوان، اسپرد و کمیسیون بسیار پایین، خدمات سطح بالا به مشتریان، بونوس و کش بک بالا و همچنین حساب‌های متنوع از مزایای آن به شمار می‌رود. این بروکر با نقدینگی بالا شرایط فوق‌العاده‌ای را برای تجارت فراهم کرده و کاربران آن می‌توانند در یک محیط کاملا امن به خرید و فروش بپردازند. اچ وای سی ام سعی کرده که خدمات خود را بدون کوچک‌ترین ایرادی به مشتریان ارائه دهد، اما کاربران ممکن است با چالش­هایی مانند نداشتن پشتیبانی در روزهای تعطیل یا هزینه نگهداری از حساب‌هایی که یک ماه بدون فعالیت هستند، مواجه شوند.

نحوه پشتیبانی بروکر اچ وای سی ام از کاربران ایرانی

این بروکر از روش‌های مختلفی مانند تلگرام، واتساپ و اسکایپ برای پشتیبانی کاربران فارسی زبان خود استفاده می‌کند. علاوه بر آن از طریق چت زنده درون سایت نیز بسیار سریع می‌توان مشکلات و چالش‌ها را با تیم پشتیبانی در میان گذاشت. بروکر اچ وای سی ام به صورت 24 ساعته در پنج روز هفته از دوشنبه تا ساعات پایانی روز جمعه به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد.

تحلیل بروکر اچ وای سی ام با «ایران بروکر»

ایران بروکر با هدف تحقیق درباره کارگزاران فارکس، صرافی‌های ارز دیجیتال، کارگزاران بورس ایران، پراپ فرم‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های مالی و نظایر آن به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی کمک می‌کند که بتوانند بستر مناسبی برای فعالیت خود در بازارهای مالی پیدا کنند. محتوای این مجموعه به صورت بی‌طرفانه بوده و تنها بر اساس بررسی‌های کارشناسی و با هدف ارائه اطلاعات انجام می‌شود. به عبارت دیگر این بروکر هیچ نقشی در رتبه‌بندی پلتفرم‌های معرفی شده ندارد و کلیه امتیازات توسط کاربران ثبت می‌شود.

علاقه‌­مندان می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۶ به وقت ایران از طریق پشتیبانی آنلاین در وبسایت https://iranbroker.net/ یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۸۷ سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارند. همچنین می‌توانند به صورت 24 ساعته از طریق پنل کاربری‌ و ثبت تیکت با آنان در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز