مراحل اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری و اقامت در کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا - کاماپرس
ژیوار

اگر کارآفرین هستید یا تصمیم به سرمایه‌ گذاری در یک کشور خارجی گرفته‌اید، کانادا می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما می‌توانید با سرمایه‌ گذاری در این کشور، اقامت کانادا نیز بگیرید. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، روش‌های مختلفی وجود دارد که باید درباره شرایط هر یک از این روش‌ها تحقیق و گزینه مناسب برای سرمایه‌ گذاری را انتخاب کرد. سرمایه‌ گذاری در کانادا با خرید ملک یا راه‌اندازی یک شغل یا بیزینس هم امکان­پذیر است. همچنین می‌توان از برنامه‌های سرمایه‌ گذاری استانی کانادا استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و شرایط اقامت در این کشور را بررسی کرده است.

مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

کانادا همیشه به عنوان یک کشور ایده‌آل برای سرمایه‌ گذاری  مطرح بوده است، زیرا یکی از کشورهای باثبات اقتصادی در دنیاست و از سرمایه‌گذاران خارجی حمایت می‌کند. سایر مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در ادامه شرح داده شده است.

دسترسی به نیروی کار متخصص: کانادا کشوری است که بر آموزش و تحصیل تأکید بسیاری دارد و در رنکینگ جهانی دانشگاهی جزو رتبه‌های برتر است؛ بنابراین با راه‌اندازی یک کسب‌وکار در کانادا می‌توان نیروهای کاری متخصص و باسواد را جذب کرد.

فضای سیاسی و اقتصادی باثبات: کانادا وضعیت باثباتی دارد و در شاخص‌های جهانی از نظر سیاسی و اقتصادی در رتبه‌های بالایی قرار دارد.

دریان سفر امید

نرخ‌های مالیاتی مناسب: از مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و سرمایه‌ گذاری  در این کشور می‌توان به نرخ‌های مالیاتی مناسب اشاره کرد. دولت کانادا برنامه‌های تشویقی متنوع و انواع اعتبارهای مالیاتی را تعریف کرده است تا بار مالیاتی نسبتاً کمی بر دوش کسب‌وکارها باشد.

دسترسی آسان به بازار جهانی: دسترسی آسان به بازار جهانی، سرمایه‌ گذاری در کانادا را سودآور کرده است. این کشور از زیرساخت‌های لازم برخوردار است تا حمل‌ونقل کالاها به ‌آسانی انجام شود.

ویزای سرمایه گذاری کانادا - کاماپرس

روش‌های سرمایه‌ گذاری در کانادا

دولت کانادا انواع روش‌های سرمایه‌ گذاری از جمله سرمایه‌ گذاری استانی، سرمایه‌ گذاری با دریافت ویزای استارتاپ و سرمایه‌ گذاری با دریافت ویزای کارآفرینی را برای خارجی‌ها در نظر گرفته است که هر کدام از این روش‌ها شرایط متفاوتی دارند.

صنایع مناسب برای سرمایه‌ گذاری  در کانادا

صنایع زیادی در کانادا وجود دارد که فرصت‌های سرمایه‌ گذاری  را برای افراد خارجی فراهم کرده‌اند. برخی از صنایع پرطرفدار عبارتند از صنعت فناوری و شرکت‌های توسعه نرم‌افزار، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی، صنعت انرژی و شرکت‌های نفت و گاز، شرکت‌های مالی، املاک و مستغلات و صنعت مراقبت‌های بهداشتی و دستگاه‌های پزشکی.

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در ابتدا باید درباره روش‌های سرمایه‌ گذاری  در کانادا تحقیق و یکی از آنها را انتخاب کرد. در مرحله بعدی بر اساس روش انتخاب شده باید طرح تجاری را آماده و سپس مدارک لازم را همراه با درخواست ارسال کرد. پس از بررسی و پردازش شرایط و مدارک، مجوزهای لازم صادر می‌شود و می‌توان ویزای سرمایه‌ گذاری  کانادا را دریافت کرد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا - کاماپرس

شرایط مهاجرت به کانادا و و اخذ اقامت

کانادا از کشورهای مهاجرپذیر در دنیاست و هر ساله افراد با ملیت‌های مختلف از جمله چین، هند، ایران، فیلیپین، پاکستان و فرانسه از برنامه‌های مهاجرتی این کشور استفاده و به آنجا مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور به روش‌های مختلفی مانند تحصیلی، تولد، ازدواج، خوداشتغالی، کارآفرینی، پناهندگی و ورود به بازار کار امکان‌پذیر است و مهاجران بر اساس شرایط خود می‌توانند بهترین روش را انتخاب و در نهایت اقامت این کشور را دریافت کنند.

هزینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور

هزینه مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور به چند عامل بستگی دارد. در روش‌های سرمایه‌­گذاری، ثبت شرکت، خرید بیزینس و امثال آن به سرمایه و تمکن مالی بالایی نیاز دارد، اما روش‌های پناهندگی یا ازدواج، به تمکن مالی بالایی نیاز ندارد. همچنین در روش مهاجرت تحصیلی می‌توان از برنامه‌های بورس استفاده کرد و با بورسیه شدن، احتیاجی به تمکن مالی نیز نخواهد بود.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا با «دستیکن»

موسسه مهاجرتی دستیکن فعالیت‌های خود را از شهر تورنتو کانادا در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد و هم اکنون در دفاتر دبی و تهران خود نیز مشغول پاسخگویی به متقاضیان است. تخصص موسسه مهاجرتی دستیکن در برنامه های مهاجرتی موقت و دائم از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نیروی متخصص، برنامه مهاجرتی استارت آپ، ثبت شرکت و خرید بیزینس، برنامه‌های استانی، برنامه خود اشتغالی، اسپانسرشیپ خانواده و ویزای توریستی است.

متقاضیان اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا برای مهاجرت و اخذ اقامت در کانادا باید از مشاوران کاربلد و حرفه‌ای کمک بگیرند تا با مشکل ریجکتی و باطل شدن ویزا مواجه نشوند. مشاوران موسسه مهاجرتی دستیکن با داشتن سابقه و تخصص کافی در این زمینه و مسئولیت‌پذیری می‌توانند ویزای متقاضیان را به سرعت دریافت کنند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌­توانند به وبسایت موسسه مهاجرتی دستیکن به نشانی https://destican.ca مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191308032 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دستیکن
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز