5 شهر توریستی که در سفر به ویتنام باید آن ها را ببینید

ژیوار

تعداد شهرهای توریستی که در سفر به ویتنام می‌توان آنها را دید، قابل توجه است و همین مسئله باعث شده این کشور به مقصد گردشگری بسیاری از مسافران جهان تبدیل شود.

جاهای دیدنی ویتنام علاوه بر اینکه مناطق طبیعی و سواحل زیبا را در بر می‌گیرد، بخش‌های تاریخی و بناهای عظیم و مهم را نیز شامل می‌شود.

کاماپرس در این گزارش پنج شهر توریستی در سفر به ویتنام را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

هانوی

یکی از بهترین شهرها برای بازدید در سفر به ویتنام، هانوی پایتخت آن است. این شهر زیبا علاوه بر اینکه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی را در خود جای داده، به عنوان شهری ارزان نیز شناخته می‌شود. بازدید از خلیج هالونگ، یکی از آرزوهای گردشگران در سراسر جهان است.

همچنین در این شهر زیبا انواع غذاهای خیابانی سرو می‌شود و در آن می‌توان از انواع موزه‌ها، گالری‌های هنری یا معابد قدیمی دیدن کرد. این شهر برای عکاسی انتخابی جذاب بوده و در آن جاذبه‌های زیادی به نمایش گذاشته شده‌ است.

دریان سفر امید

شهر هوی آن

شهر زیبای هوی آن یکی از بنادر مهم و قدیمی ویتنام است و اهمیت زیادی در منطقه آسیا دارد. این شهر زیبا جاذبه‌های تاریخی متعددی دارد و دارای یک خط ساحلی بسیار بزرگ است که آن را برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی جذاب می‌کند. در هوی آن انواع غذاهای خوشمزه ویتنامی عرضه می‌شود و حتی امکان شرکت گردشگران در کلاس‌های آشپزی فراهم است.

دهکده‌ای به نام بو هونگ در شهر هوی آن واقع شده که برای علاقه‌مندان به مناطق خلوت و آرام و دلنشین جذابیت زیادی دارد. این دهکده علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد دارای مردمی مهمان نواز است و همه ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

شهر هوئه

شهر هوئه که در زمان پادشاهی سلسله نگوین به عنوان پایتخت کشور ویتنام انتخاب شده بود، یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری قابل بازدید در سفر به ویتنام است. در شهر هوئه ردپای بمباران آمریکایی‌ها را می‌توان پیدا کرد.

این شهر توریستی معابد مختلفی دارد و در نزدیکی آن مقبره بزرگ فرمانروای ویتنام به چشم می‌خورد. از جمله دیدنی‌ترین بخش‌های این شهر، رودخانه عطر آن است که بهترین روش برای حمل و نقل در آن، اجاره کردن یک موتور سبک خواهد بود. مسافران به راحتی می‌توانند این موتورها را در اختیار داشته باشند و در اطراف شهر گردشی متفاوت را تجربه کنند.

شهر ها گیانگ

افرادی که به طبیعت علاقه زیادی دارند و می‌خواهند در دل کوهستان‌های سرسبز و شالیزارهای پلکانی قدم بزنند، می‌توانند سراغ شهر ها گیانگ بروند. این شهر زیبا که نزدیک تپه‌های معروف ساپا واقع شده، یکی از مقاصد زیبای گردشگری به حساب می‌آید و در آن می‌توان دهکده‌های قدیمی بسیاری را دید.

همچنین این شهر مهمان خانه‌هایی به سبک قدیم دارد و در آن امکان اجاره کردن موتور برای جابه‌جایی آسان وجود دارد. شهر ها گیانگ بیش از هر چیز با مناطق سرسبز و زیبا پوشیده شده و برای طبیعت‌گردان انتخاب مناسبی است.

شهر نا ترانگ

نا ترانگ به عنوان یکی از شهرهای لوکس ویتنام، ساحلی زیبا و جذاب دارد و در بخش جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است. در سواحل این شهر امکان تجربه کردن انواع پارتی‌های کوچک و بزرگ فراهم است و می‌توان از امکانات لاکچری مختلف آن استفاده کرد.

البته با اینکه هزینه‌های تفریحات لاکچری کنار ساحل در این شهر بالا در نظر گرفته شده، باز هم به عنوان شهری ارزان و مقرون به صرفه شناخته می‌شود که خورد و خوراک در آن قیمت مناسبی دارد. پارک‌های تفریحی این شهر طرفداران زیادی دارند و از این جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به تفریحات مدرن است.

«طاهاگشت»؛ انتخابی جذاب برای سفر به ویتنام

«طاهاگشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی است که همه ساله گردشگران زیادی را در رسیدن به مقاصد خود همراهی می‌کند. این آژانس مسافرتی با تجربه در عرضه خدمات دیگری مانند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نیز فعال است. تورهای گردشگری این مجموعه امکان سفر به بیشتر نقاط جهان را فراهم کرده‌اند.

سفر به ویتنام نیز یکی از گزینه‌های جذاب این آژانس است که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط آن می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز