بهترین دستگاه تهویه خانگی هوشمند + قیمت

قیمت تهویه هوا-کاماپرس
ژیوار

راه‌های مختلفی برای افزایش کیفیت هوای داخل خانه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از گل‌وگیاهان در فضاهای بسته، خودداری از مصرف سیگار، کنترل رطوبت و دمای هوا و اندازه‌گیری کیفیت هوا در داخل خانه به وسیله دستگاه تهویه خانگی اشاره کرد. قیمت دستگاه تهویه خانگی معمولاً از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع و تا  ۷۵ میلیون تومان هم بالا می‌رود.

کاماپرس در این گزارش، انواع راه‌های افزایش سلامت هوا در فضاهای بسته و قیمت چند مدل دستگاه تهویه خانگی هوشمند را بررسی می‌کند.

انواع  راه‌های افزایش سلامت هوا در فضاهای بسته

کنترل کیفیت هوا

یکی از اقداماتی که برای افزایش سلامت هوای منزل می‌توانید انجام دهید، کنترل کیفیت هوای خانه است. سیستم‌هایی وجود دارد که می‌توانند گرد وغبار، دود، مواد شیمیایی و… را به صورت اتوماتیک شناسایی کنند و با توجه به نیاز فضا هوا را از آلایندگی‌ها پاک کنند.

استفاده از هود در آشپزخانه 

هود می‌تواند دود و چربی که به واسطه پخت غذا در خانه ایجاد شده است را  از بین ببرد. به همین جهت استفاده از هود در آشپزخانه برای افزایش کیفیت هوای خانه توصیه می‌شود. 

دریان سفر امید

تنظیم دمای خودکار هوا

یکی از مهم‌ترین معیارهای سالم بودن هوا در فضاهای بسته، دمای هوا است. دستگاه تهویه هوشمند این امکان را به شما می‌دهد که تنظیم دمای اتاق‌ها  را تنظیم کنید. این کار باعث می‌شود دمای هوا در محدوده‌ای قرار گیرد که نه باعث سرما‌خوردگی شما شود و نه گرمازدگی ایجاد کند.  

بیشتر بخوانید:

استفاده از گل ‌و گیاهان

گل و گیاهان یکی از منابع غنی تولید اکسیژن هستند به طوری که در اکثر مواقع به عنوان تهویه طبیعی هوا توصیه می‌شوند پس اگر شما هم می‌خواهید هوای بهتری در فضای خانه یا دفتر محل کارتان داشته باشید می‌توانید با استفاده از چند گلدان به تمیزتر شدن هوای داخلی کمک کنید.

کنترل رطوبت

رطوبت مناسب نقش مهمی در سلامتی و تعیین کیفیت هوا دارد. یکی از مزایای دستگاههای تهویه هوشمند هوا این است که این دستگاه‌ها می‌توانند میزان رطوبت را در خانه  تنظیم کنند و از خشکی بیش از حد یا وجود رطوبت زیاد در هوا خودداری می‌کنند.

تا جای ممکن در فضای بسته سیگار نکشید

سیگار کشیدن در فضای بسته یکی از عواملی است که باعث آلودگی هوا می‌شود چرا که هوا در فضای بسته احتمال خروج کمتری دارد و به مدت طولانی‌تری داخل فضای بسته باقی می‌مانند. به همین دلیل بهتر است از کشیدن سیگار در فضای بسته آن خودداری کنید.          

قیمت تهویه هوا-کاماپرس

قیمت دستگاه‌ تهویه خانگی هوشمند

قیمت سیستم‌های تهویه هوشمند خانگی را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

سیستم‌هایی با قیمت بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان 

قیمت دستگاه تصفیه‌کننده هوا آلماپرایم با قیمت حدودی ۴ میلیون به فروش می‌رسد و فضایی بیشتر از ۱۶ متر مربع را نیز پوشش نمی‌دهد. این دستگاه دارای ۴ فیلتر کربن فعال، هپا، ضدآلرژی ‌و اولیه است.

دستگاه تهویه هوای تری‌ام دارای فیلتر اولیه، کربن فعال و هپا است که فضایی حدودا بین ۳۰ تا ۴۰ متر را می‌تواند پوشش دهد و قیمت آن حدودا ۹ میلیون تومان است. 

سیستم‌هایی با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

دستگاه نئوتک با قیمت حد‌دا ۱۳ میلیون تومان دارای ۴ فیلتر اولیه ، کربن فعال، هپا و دفعه گازهای سمی است که قدرت دفع مواد آلرژی‌ژا و شیمیایی در فضا را دارد.

دستگاه تهویه هوای هون لند نیز دارای حسگر گرد‌غبار و  ۴ فیلتر اولیه ، کربن فعال، هپا و ضدآلرژی است که با قیمت حدودی ۱۹ میلیون می‌توان آن را خرید. 

سیستم‌هایی با قیمت بالای ۲۰ میلیون تومان

دستگاه تهویه هوای اسمگ با ۷ فیلتر قابل تعویض ‌و ۸ سنسور قابلیت تصفیه هوا بین ۷۰ تا ۱۴۰ متر مربع را دارد. این دستگاه با قیمت حدودی ۳۰ میلیون تومان در بازار موجود است.

سیستم تهویه هوای هون لند با سه مرحله فیلتراسیون قوی، دارای حسگر گرد و غبار، فیلتر اولیه، فیلتر ضدآلرژی، کربن فعال و فیلتر هپا در بازار با قیمت حدودی ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق توضیحاتی که برای این سیستم آورده شده، این دستگاه مناسب برای باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و… است.

دستگاه تصفیه‌کننده هوا لایفا با قیمت حدودی ۷۵ میلیون تومان یکی از گران‌ترین دستگاه‌های تهویه هوا در بازار است که به علاوه بر فیلترها، به صورت تمام لمسی و بدون هیچ‌دکمه‌ای طراحی شده و قابلیت اتصال به گوشی را نیز دارد. این دستگاه یکی از کم‌مصرف‌ترین و بی‌صداترین دستگاه‌های بازار است. 

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز