ارزان ترین دستگاه تصفیه هوا شیائومی + قیمت

در شهرهای بزرگ افراد بیشتر ساعات روز را در معرض آلودگی هوا قرار دارند و در خانه بستن در و پنجره به معنی از بین بردن محیط از آلاینده‌ها نیست. حتی اگر در شهرهای بزرگ زندگی نکنید سموم ناشی از مواد تمیز‌کننده فضای خانه را آلوده کرده و مشکلات سلامتی را به همراه دارد. دستگاه‌های تصفیه هوا مواد شیمیایی مضر را از هوا حذف کرده و با از بین بردن گرد و غبار از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. در این بین برند شیائومی با تولید دستگاه‌های تصفیه هوا دارای فیلتر هپا و کربن فعال از تنفس سالم شما محافظت می‌کند و هوایی تمیز و بدون باکتری را در محیط خانه به وجود می‌آورد.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین دستگاه تهویه هوا برند شیائومی را معرفی و بررسی می‌کند:

1_دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

این دستگاه سه لایه فیلتر دارد که ذرات ریز و درشت را از بین می‌برد. وزن 4.8 کیلوگرم این محصول برای سالن‌های پذیرایی و اتاق خواب‌ها مناسب است. حجم هوای خروجی این دستگاه 162 مترمکعب است. صفحه نمایش OLED این محصول لمسی بوده که سطح ذرات معلق و دما و رطوبت را نشان می‌دهد. چراغ نشانگر تشخیص کیفیت هوا به رنگ های سبز، نارنجی و قرمز بر روی این نمایشگر قرار دارد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به حالت خواب اتومات و قفل کودک آن اشاره کرد. فیلتر استوانه‌ای این دستگاه هوا را از 360 درجه دریافت می‌کند. این محصول در رنگ سفید عرضه شده و مناسب فضاهایی تا 45 متر است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 7 میلیون و 150 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2_دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل 4Compact

این دستگاه سه لایه فیلتر دارد که تا 99.97 درصد آلودگی‌ها را از بین می‌برد و برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است. لایه آخر این دستگاه از جنس کربن فعال است و دولایه دیگر گرد و غبار و مو را از بین می‌برد. وزن این محصول 2.2 کیلوگرم بوده و فرم استوانه‌ای دارد که به سبب کوچک بودن برای اتاق و محیط کار مناسب است. در هرساعت 240 مترمکعب هوای سالم از دستگاه خارج می‌شود. با صفحه نمایش این محصول می‌توانید سطح سلامت هوا را ببینید و با اپلکیشن Mi Home  کنترل از راه دور داشته باشید.

این محصول در رنگ سفید عرضه شده و با ظاهری مینیمال مناسب خانه های امروزی است. از ویژگی های این دستگاه می توان به تنظیم قفل کودک و زمان بندی شروع به کار آن اشاره کرد. این محصول مناسب فضاهایی تا 48 متر مربع است و سروصدایی ندارد.

قیمت این محصول 7 میلیون و 846 هزارتومان است.

3_دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل  Mi 3C

این دستگاه مجهز به سه لایه فیلتر است که تا 99.98 درصد باکتری‌ها و انواع مواد آلرژی را از هوا جدا می‌کند. لایه اول گرد و غبار، لایه دوم شپش‌ها و موی حیوانات و لایه سوم که از جنس کربن فعال است ترکیبات آلی و گازهای سمی را فیلتر می‌کند. وزن این محصول 4.6 کیلوگرم است که به راحتی جابه جا می‌شود و بدنه پلاستیکی آن در برابر ضربه و سایش مقاوم است.

این دستگاه هوای محیط را از 360 درجه دریافت و از بخش بالایی بیرون می‌دهد. نمایشگر OLED این محصول دما و رطوبت را نشان می‌دهد و می‌توانید با توجه به محیط سه حالت روشنایی فوق العاده روشن، کم‌نور و همیشه روشن را انتخاب کنید. این دستگاه در رنگ سفید عرضه شده که مطابق سلیقه دکوراسیون خانه‌های امروزی است. با اپلیکیشن Mi Home می‌توانید از راه دور نسبت به تنظیم دستگاه اقدام کنید. این محصول مناسب فضاهایی تا 40 متر مربع است و سروصدایی ندارد.

قیمت این محصول 9 میلیون و 900 هزارتومان است.

4_دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite

این دستگاه فیلتر سه مرحله ای دارد که تا 99.97 درصد ذرات و آلودگی را در کنار بوی غذا از بین می‌برد. بدنه پلاستیکی این محصول در برابر ضربه و سایش مقاوم است. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 6000 لیتر هوای تمیز را خارج کند. با صفحه نمایش LED این محصول می‌توانید دما و رطوبت را چک کنید و وضعیت آلودگی هوا را با چراغ های سبز و زرد و قرمز متوجه شوید.

این محصول در رنگ سفید عرضه می شود و فضای کمی را اشغال می کند. با تاریک شدن خانه این دستگاه نور خود را کم می کند و به سبب کم صدا بودن در سکوت شب به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. با اپلیکیشن Mi Home می توانید از هر جایی که هستید دستگاه را روشن کنید. انرژی مصرفی این دستگاه نهایت تا 100 وات می‌رسد که برابر با یک لامپ کم‌مصرف است. این محصول تا 48 متر فضا را پوشش می‌دهد.

قیمت این محصول 13 میلیون و 330 هزارتومان است.

5_دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل 4Pro

این دستگاه فیلتری سه لایه داد که تا 99.97 درصد ذرات را حذف کرده و از انتشار بو جلوگیری می کند. این محصول در هر دقیقه 8330 لیتر هوای تصفیه شده را خارج می کند. وزن این دستگاه 6.8 کیلوگرم است و بدنه پلاستیکی آن تغییر رنگ نمی دهد و در برابر ضربه و سایش مقاوم است. نمایشگر OLED این محصول نوار رنگی کیفیت هوا دارد. فیلتر استوانه ای این دستگاه عملکرد 360 درجه ای داشته و در کنار از بین بردن باکتری و خاصیت ضد ویروس، رایحه خوشی را در فضا منتشر می کند. این محصول به رنگ سفید عرضه شده که می توان آن را در پشت مبل یا در کنار تلویزیون جا داد. این دستگاه مناسب فضاهایی تا 60 متر است و با نصب اپلیکیشن از راه دور می توانید نسبت به روشن خاموش کردن آن اقدام کنید.

قیمت این محصول 17 میلیون و 900 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز