سوپرپایپ از سوی یونسکو به عنوان سرمایه ملی ایران انتخاب شد

ژیوار

شرکت سوپرپایپ از سوی یونسکو به عنوان سرمایه ملی ایران معرفی شد.

به گزارش کاماپرس، باتوجه به فعاليت تاثيرگذار سوپرپايپ در حوزه‌ی صنعت و اقدامات تاثیرگذار آن برای ارتقای فرهنگ صنعتی همچنین فعاليت‌های انجام شده در حوزه‌‌ی مسئوليت اجتماعی، به عنوان سرمايه ملی و حامی ایران از سوی یونسکو شناخته و معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

در همين راستا نیز از کتيبه‌‌ی “سرمایه‌ ملی” توسط تيم اجرايی يونسکو در محل دفتر مرکزی و کارخانه سوپرپایپ در قشم رونمایی شد.

دریان سفر امید

براساس لوح ارائه شده‌ی يونسکو به سوپرپايپ؛ باشگاه توسعه‌‌ی کسب و کار يونسکو در راستا‌ی ثبت مجموعه‌ها‌ی معتبر اقتصادی ايران در فهرست سرمايه‌های ملی کشور، پيشگامان اين بخش را به جامعه جهانی معرفی می‌کند.

اين مجموعه‌ها، با فداکاری موجب ارتقای منافع ملی، تقويت رفاه، توسعه‌‌ی خودکفايی، رشد اشتغال، افزايش تعاملات بين‌المللی همچنین گسترش صنايع دانش بنيان در ايران شده‌اند.

در نهایت نیز «شرکت سوپرپايپ اينترناشنال» که از سال 1374 تاسيس شده و به توسعه کشور ياری رسانده، در فهرست «سرمايه ملي ايران» ثبت می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت سوپرپایپ به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تاسیسات و ساختمان مطرح است. این شرکت از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 44 نمایندگی و ده‌ها عامل توزیع محصول در سراسر کشور با این مجموعه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوپرپایپ
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز